Działania z zakresu personal brandingu to zarządzanie swoim wizerunkiem w taki sposób, by zaprezentować się w spójnej i atrakcyjnej formie – tworząc tym samym personal brand. To dosyć złożony proces, wymagający sumiennie zaplanowanych ruchów, świadomej komunikacji i, jak we wszystkich rodzajach marketingu, celnego określenia grupy docelowej.
Czy jednak to właśnie dla Ciebie personal branding może być furtką do nowych możliwości?
Monitorowanie statystyk na TikToku jest ważne dla osób, które chcą zwiększyć zasięgi i popularność swojego profilu, a także dla tych wykorzystujących aplikację do celów marketingowych. Dzięki śledzeniu danych można głębiej zrozumieć preferencje i potrzeby użytkowników oraz dostosować swoje treści. Przekonaj się, w jaki sposób podejrzeć pełne statystyki na TikToku.
Używanie odpowiednich hashtagów stało się regułą i wręcz koniecznością w przypadku największych serwisów społecznościowych. Wystarczy wspomnieć, że najpopularniejsze hashtagi na Instagramie są stosowane każdego dnia miliony razy. Umiejętne używanie hashtagów to sztuka, którą powinien opanować każdy influencer i marketer korzystający z social media. Dziś weźmiemy pod lupę temat hasztagów na Instagramie, przedstawiając krótki poradnik!
Coraz więcej marek postrzega TikToka jako pełen potencjału obszar do pozyskiwania klientów i nawiązywania relacji z odbiorcami. Z tego względu twórcy aplikacji prężnie rozwijają jej możliwości w tym zakresie. W październiku na platformie pojawiła się nowa funkcja reklamowa – Focused View. Jak działa i jakie korzyści przynosi reklamodawcom? Wyjaśniamy!
Serwisy społecznościowe zacięcie walczą o uwagę i lojalność użytkowników. Gdy jedna aplikacja wprowadza nową funkcję, po pewnym czasie jest ona dostępna także u konkurencji. Tak właśnie było w przypadku odpowiadania na komentarze za pomocą wideo, którą znamy z TikToka. Od 15 września taką możliwość mają również twórcy na YouTube. Jak z niej korzystać?
Jakieś czas temu UOKiK opublikował rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych i współprac w mediach społecznościowych. Stosowanie się do najnowszych zasad ma uchronić influencerów przed konsekwencjami prawnymi, jakie grożą za wprowadzanie obserwatorów w błąd. W poniższym wpisie zebraliśmy wszystkie najważniejsze informacje na ten temat. Jesteś influencerem? Sprawdź koniecznie!