Serwisy społecznościowe zacięcie walczą o uwagę i lojalność użytkowników. Gdy jedna aplikacja wprowadza nową funkcję, po pewnym czasie jest ona dostępna także u konkurencji. Tak właśnie było w przypadku odpowiadania na komentarze za pomocą wideo, którą znamy z TikToka. Od 15 września taką możliwość mają również twórcy na YouTube. Jak z niej korzystać?
Jakieś czas temu UOKiK opublikował rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych i współprac w mediach społecznościowych. Stosowanie się do najnowszych zasad ma uchronić influencerów przed konsekwencjami prawnymi, jakie grożą za wprowadzanie obserwatorów w błąd. W poniższym wpisie zebraliśmy wszystkie najważniejsze informacje na ten temat. Jesteś influencerem? Sprawdź koniecznie!
Czy jest ktoś, kto zna Cię lepiej niż Twoi najbliżsi lub nawet ty sam? Cóż, niektórzy twierdzą, że może to być… Facebook. W końcu to dzięki gromadzeniu, wykorzystywaniu i udostępnianiu danych twórca tego medium – Mark Zuckerberg – długo utrzymywał się w pierwszej dziesiątce najbogatszych ludzi świata (wg danych z lutego 2022 r. plasuje się na 12. miejscu, z majątkiem szacowanym na 84,8 mld dolarów).
Czy zatem pojęcia „Facebook” oraz „prywatność” wzajemnie się wykluczają? A może są pewne działania, które możesz podjąć, by zadbać o swoją prywatność na Facebooku – przynajmniej w pewnym stopniu?
Blogom, vlogom, profilom na Instagramie czy innym social mediom o charakterze parentingowym każdego dnia przybywa followersów. Zarówno obecni, jak i przyszli rodzice poszukują tam informacji, inspiracji, pola do wymiany doświadczeń, a często też sprawdzonych rekomendacji. Jeśli więc Twoją grupą docelową są młodzi rodzice, warto rozważyć współpracę z influencerem parentingowym, który swoim kanałem i publikowanymi treściami przyciągnie odpowiednich odbiorców.
Jednak czym dokładnie jest Influencer Parenting i jak może się on przysłużyć Twojej marce?
Jednym z najczęściej zadawanych pytań na temat prowadzenia social mediów jest to, jak często w nich publikować. Odpowiedź jest tyleż prosta, co nieprecyzyjna – „to zależy”, ponieważ dla różnych rodzajów treści, profili i branż ten interwał może być inny. Jak zatem znaleźć idealną częstotliwość postów w social mediach? W poniższym artykule wyjaśniamy, jak znaleźć bardziej precyzyjne rozwiązanie tej kwestii.
Od 2018 roku na polskim YouTubie można zauważyć pewnego rodzaju trend. Influencerzy łączą się w większe zespoły (od 3 do 10 osób), tworząc wspólnie treści skierowane głównie do młodego pokolenia. Na potrzeby projektów wynajmowane są luksusowe wille, w których twórcy mogą bez przeszkód realizować różnego rodzaju treści w najlepszej jakości, z asystą montażystów, operatorów, a nawet fryzjerów i makijażystów.