Digital Marketing, zwany także marketingiem cyfrowym, zakłada wykorzystywanie do promocji swoich usług i produktów kanałów cyfrowych – nie tylko Internetu, ale także telewizji i radia. Ze względu na dynamiczną ewolucję wspomnianych mediów, działania digital marketerów także muszą błyskawicznie dostosowywać się do nowych warunków. Boom na treści video sprawił, że preferencje i wymagania odbiorców również uległy zmianie i, by skutecznie prowadzić szeroko pojęte działania Digital Marketingu, trzeba przygotować angażujący content wysokiej jakości. Czym kierować się, by Twoje video przyciągało uwagę i skutecznie wypełniało stawiane przed nim zadania?
Dzięki możliwościom oferowanym przez media społecznościowe, proces promowania własnej firmy wzbogacił się o liczne opcje, dzięki którym łatwo i intuicyjnie dotrzesz do nowych odbiorców. Wiele firm czyni to w sposób organiczny, prowadząc firmowe profile i starając się zachęcić użytkowników social mediów do interakcji. Ta formuła z czasem może się wyczerpać, dlatego portale zachęcają do płatnych form promocji – działających szybciej i skuteczniej. Jakie techniki wykorzystywać, by rozpropagować swój brand i nie przepalić firmowego budżetu? Oto 5 propozycji!
Masz smykałkę do social mediów? Od zawsze interesował Cię świat influencerów? Teraz jest idealny czas na to, aby przekształcić swoją pasję w karierę i zacząć zarabiać jako twórca internetowy.
Pandemia koronawirusa, rozwój technologii, a także zmiany w trendach konsumenckich sprawiły, że działanie w sieci i rozbudowany profil z zaangażowaną społecznością są dziś na wagę złota. Ty też możesz dołączyć do grona osób, które robią to, co kochają, a przy tym czerpią niemałe korzyści finansowe.
Niedawno „w ręce” polskich użytkowników Instagrama trafiła nowa funkcja wspierająca budowanie społeczności online (początkowo dostępna była tylko w kilku krajach). Profil grupowy, bo o nim mowa, ma ułatwiać nawiązywanie relacji, umożliwiać dzielenie się swoimi przemyśleniami, a także pomagać markom w realizowaniu celów sprzedażowych czy wizerunkowych. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej o grupowym profilu na IG!
TikTok błyskawicznie zdobył serca młodszych odbiorców, a dzięki swojej rosnącej popularności, trafił także w gusta nieco starszej audiencji, co zagwarantowało tej platformie znaczący skok liczby użytkowników w ostatnich latach. Niezwykłe zainteresowanie krótką formą video szczególnie wśród osób młodych sprawia, że TikTok stał się doskonałym kanałem komunikacji z tą grupą docelową. Korzystają z tego marki i firmy, czy to prowadząc własne profile, czy stosując oferowane przez chińską platformę opcje reklamowe.
To świetny moment, by zainteresować się możliwościami, które daje reklama na TikToku – szczególnie jeśli pragniesz dotrzeć do młodszych odbiorców, chociaż nie tylko!
Jak się zabrać za realizację kampanii influencerskiej po otrzymaniu maila z propozycją współpracy? Jak wygląda jej przebieg? Na co zwrócić szczególną uwagę? Co zrobić, żeby zminimalizować ilość poprawek? Odpowiedzi znajdziesz podczas 5-minutowej lektury niniejszego artykułu.