Historia Facebooka – kiedy powstał i jak się rozwija?
Od studenckiego projektu do internetowego giganta. Dowiedz się, kiedy został założony Facebook i jak się zmieniał.
Od studenckiego projektu do internetowego giganta. Dowiedz się, kiedy został założony Facebook i jak się zmieniał.
Trendy w marketingu zmieniają się co chwilę, ale content od lat stanowi jeden z najważniejszych aspektów w budowaniu relacji z odbiorcami i realizowaniu celów biznesowych. Według State of Content Marketing: 2023 Global Report od firmy Semrush, aż 69% firm zaplanowało zwiększyć budżet na content marketing w 2023 roku. To jasno sugeruje, że treści działają. Warunkiem jest jednak ich wysoka wartość oraz dobrze przemyślana strategia. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej. Przedstawiamy podstawy skutecznego content marketingu!
Nie można dziś lekceważyć siły TikToka w kontekście napędzania sprzedaży i budowania zasięgów. W 2022 roku aż 92% użytkowników przyznało, że filmik na tej właśnie platformie zachęcił ich do podjęcia jakiegoś działania związanego z marką (Hootsuite, 2023). Obecnie liczba aktywnych użytkowników TikToka wynosi ponad 1 miliard. Jak wykorzystać ten potencjał do rozwijania marki? Przedstawiamy najlepsze strategie i praktyki!
Digital Marketing, zwany także marketingiem cyfrowym, zakłada wykorzystywanie do promocji swoich usług i produktów kanałów cyfrowych – nie tylko Internetu, ale także telewizji i radia. Ze względu na dynamiczną ewolucję wspomnianych mediów, działania digital marketerów także muszą błyskawicznie dostosowywać się do nowych warunków. Boom na treści video sprawił, że preferencje i wymagania odbiorców również uległy zmianie i, by skutecznie prowadzić szeroko pojęte działania Digital Marketingu, trzeba przygotować angażujący content wysokiej jakości. Czym kierować się, by Twoje video przyciągało uwagę i skutecznie wypełniało stawiane przed nim zadania?
W erze cyfrowej, gdzie każde kliknięcie, lajk i udostępnienie ma znaczenie, media społecznościowe stały się nie tylko platformą dla interakcji, ale też barometrem opinii publicznej. Nie możemy już ignorować ich mocy i wpływu na opinie, marki i zachowania konsumenckie. Monitorowanie mediów społecznościowych stało się niezbędne dla każdej firmy, która pragnie być o krok przed konkurencją i wiedzieć, co naprawdę myśli o niej jej odbiorca. Ale jak to robić skutecznie? Jakie narzędzia wybrać, a jakie pułapki unikać? Zapraszamy do lektury.
Dzięki możliwościom oferowanym przez media społecznościowe, proces promowania własnej firmy wzbogacił się o liczne opcje, dzięki którym łatwo i intuicyjnie dotrzesz do nowych odbiorców. Wiele firm czyni to w sposób organiczny, prowadząc firmowe profile i starając się zachęcić użytkowników social mediów do interakcji. Ta formuła z czasem może się wyczerpać, dlatego portale zachęcają do płatnych form promocji – działających szybciej i skuteczniej. Jakie techniki wykorzystywać, by rozpropagować swój brand i nie przepalić firmowego budżetu? Oto 5 propozycji!
Tears of Joy Sp. z o.o.
ul. Białostocka 22
03-741 Warszawa
Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl
Należymy do: