Technologie cyfrowe odgrywają coraz większą rolę w różnych obszarach naszego życia. W takich realiach dane stają się najcenniejszym surowcem. To dzięki udostępnianiu informacji na swój temat możesz nieodpłatnie korzystać z mediów społecznościowych i wielu innych usług. Dostęp do danych stanowi przedmiot zainteresowania wielkich korporacji, rozmaitych organizacji, ale też hakerów, którzy posługują się nieuczciwymi praktykami, aby wzbogacić się cudzym kosztem. Dowiedz się, jak należy zareagować na kradzież konta na Facebooku.
Współpraca z influencerami staje się coraz ważniejszą strategią marketingową, i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższej przyszłości miało się to zmienić. W 2022 wartość rynku influencer marketingu wynosiła 16,4 miliarda dolarów, natomiast w 2023 szacuje się, że jest to już 21,1 miliarda (Oberlo). Czy wpływowi twórcy internetowi to klucz do sukcesu w nowoczesnym marketingu treści? Przeczytaj i dowiedz się więcej!
Trendy w marketingu zmieniają się co chwilę, ale content od lat stanowi jeden z najważniejszych aspektów w budowaniu relacji z odbiorcami i realizowaniu celów biznesowych. Według State of Content Marketing: 2023 Global Report od firmy Semrush, aż 69% firm zaplanowało zwiększyć budżet na content marketing w 2023 roku. To jasno sugeruje, że treści działają. Warunkiem jest jednak ich wysoka wartość oraz dobrze przemyślana strategia. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej. Przedstawiamy podstawy skutecznego content marketingu!
Nie można dziś lekceważyć siły TikToka w kontekście napędzania sprzedaży i budowania zasięgów. W 2022 roku aż 92% użytkowników przyznało, że filmik na tej właśnie platformie zachęcił ich do podjęcia jakiegoś działania związanego z marką (Hootsuite, 2023). Obecnie liczba aktywnych użytkowników TikToka wynosi ponad 1 miliard. Jak wykorzystać ten potencjał do rozwijania marki? Przedstawiamy najlepsze strategie i praktyki!
Digital Marketing, zwany także marketingiem cyfrowym, zakłada wykorzystywanie do promocji swoich usług i produktów kanałów cyfrowych – nie tylko Internetu, ale także telewizji i radia. Ze względu na dynamiczną ewolucję wspomnianych mediów, działania digital marketerów także muszą błyskawicznie dostosowywać się do nowych warunków. Boom na treści video sprawił, że preferencje i wymagania odbiorców również uległy zmianie i, by skutecznie prowadzić szeroko pojęte działania Digital Marketingu, trzeba przygotować angażujący content wysokiej jakości. Czym kierować się, by Twoje video przyciągało uwagę i skutecznie wypełniało stawiane przed nim zadania?