Social media mogą służyć jako skuteczne narzędzie do pozyskiwania klientów, budowania tożsamości marki i komunikowania się z odbiorcami. Warunkiem jest jednak przemyślane i mądre zarządzanie profilem, bo wrzucenie kilku memów to zdecydowanie za mało. Jak więc osiągnąć sukces na platformach społecznościowych? Zapraszamy do lektury!
Według najnowszych danych z YouTube’a każdego miesiąca korzysta ponad 2,7 miliarda osób, co czyni go drugą największą wyszukiwarką internetową i największą platformą wideo na świecie. To zdecydowanie sprzyja prowadzeniu działań marketingowych, jednak szeroka publiczność nie jest tutaj jedyną zaletą. YouTube oferuje znacznie więcej, dzięki czemu stanowi ogromne pole do popisu dla marek, które chcą docierać do swojej grupy docelowej za pomocą filmów. Jak wykorzystać ten potencjał?
Poprawna optymalizacja materiałów video na platformach społecznościowych jest niezbędna. Po pierwsze pozwala „przypodobać się” algorytmom i dzięki temu osiągać lepszą widoczność. Po drugie poprawia doświadczenia odbiorców i zwiększa zaangażowanie. Jak optymalizować filmy na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTube? Przedstawiamy praktyczne wskazówki!
Jednym z filarów skutecznego zarządzania social mediami marki jest planowanie publikacji. Zarówno algorytmy, jak i odbiorcy oczekują systematyczności i konsekwencji. Aby ułatwić sobie pracę w tym obszarze, warto sięgnąć po odpowiednie narzędzia. Jakie wybrać? Przedstawiamy porównanie siedmiu popularnych i często polecanych narzędzi do planowania postów w social mediach.
Technologie cyfrowe odgrywają coraz większą rolę w różnych obszarach naszego życia. W takich realiach dane stają się najcenniejszym surowcem. To dzięki udostępnianiu informacji na swój temat możesz nieodpłatnie korzystać z mediów społecznościowych i wielu innych usług. Dostęp do danych stanowi przedmiot zainteresowania wielkich korporacji, rozmaitych organizacji, ale też hakerów, którzy posługują się nieuczciwymi praktykami, aby wzbogacić się cudzym kosztem. Dowiedz się, jak należy zareagować na kradzież konta na Facebooku.
Współpraca z influencerami staje się coraz ważniejszą strategią marketingową, i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższej przyszłości miało się to zmienić. W 2022 wartość rynku influencer marketingu wynosiła 16,4 miliarda dolarów, natomiast w 2023 szacuje się, że jest to już 21,1 miliarda (Oberlo). Czy wpływowi twórcy internetowi to klucz do sukcesu w nowoczesnym marketingu treści? Przeczytaj i dowiedz się więcej!