Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Dla marketingu

Focused View – nowa funkcja reklamowa na TikToku!

opublikowano: 18 listopad 2022

Coraz więcej marek postrzega TikToka jako pełen potencjału obszar do pozyskiwania klientów i nawiązywania relacji z odbiorcami. Z tego względu twórcy aplikacji prężnie rozwijają jej możliwości w tym zakresie. W październiku na platformie pojawiła się nowa funkcja reklamowa – Focused View. Jak działa i jakie korzyści przynosi reklamodawcom? Wyjaśniamy! 

Czytaj więcej

Jak oznaczać treści reklamowe w social mediach?

opublikowano: 25 październik 2022

Jakieś czas temu UOKiK opublikował rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych i współprac w mediach społecznościowych. Stosowanie się do najnowszych zasad ma uchronić influencerów przed konsekwencjami prawnymi, jakie grożą za wprowadzanie obserwatorów w błąd. W poniższym wpisie zebraliśmy wszystkie najważniejsze informacje na ten temat. Jesteś influencerem? Sprawdź koniecznie!

Czytaj więcej

Czym jest TikTok i dlaczego warto na nim być?

opublikowano: 28 lipiec 2022

TikTok to serwis społecznościowy, którego ideą jest publikowanie przez użytkowników krótkich, maksymalnie 3-minutowych filmów. Mogą je nagrywać własnym smartfonem za pomocą aplikacji lub publikować już nagrane filmy.

Pierwowzorem była znana wśród nastolatków aplikacja Musical.ly, w której publikowało się układy choreograficzne i lip-synci do znanych przebojów.

Czytaj więcej

Over-promising i under-delivering: na czym polegają i dlaczego są tak bardzo ryzykowne we współpracy (nie tylko) z influencerami

opublikowano: 14 marzec 2022

Na (zbyt) zatłoczonym rynku konkurencyjna retoryka staje się coraz bardziej zacięta. Chcąc pozyskać nowych klientów, nawiązać atrakcyjne współprace i zbudować wizerunek wysokich kompetencji, niektórzy sprzedawcy uciekają się do mało etycznych praktyk. Czym są over-promisingunder-delivering? I dlaczego są tak bardzo ryzykowne?

Czytaj więcej

Prywatność na Facebooku – czy da się ją zachować?

opublikowano: 01 marzec 2022

Czy jest ktoś, kto zna Cię lepiej niż Twoi najbliżsi lub nawet ty sam? Cóż, niektórzy twierdzą, że może to być… Facebook. W końcu to dzięki gromadzeniu, wykorzystywaniu i udostępnianiu danych twórca tego medium – Mark Zuckerberg – długo utrzymywał się w pierwszej dziesiątce najbogatszych ludzi świata (wg danych z lutego 2022 r. plasuje się na 12. miejscu, z majątkiem szacowanym na 84,8 mld dolarów). 

Czy zatem pojęcia „Facebook” oraz „prywatność” wzajemnie się wykluczają? A może są pewne działania, które możesz podjąć, by zadbać o swoją prywatność na Facebooku – przynajmniej w pewnym stopniu?

Czytaj więcej

Social Selling – czym jest i jak go wykorzystać?

opublikowano: 18 styczeń 2022

Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, może nawet Pinterest, TikTok czy YouTube – social media są dziś niezwykle pożytecznym kanałem komunikacji, pozwalającym dotrzeć do osób zainteresowanych danym produktem. Nie powinna więc dziwić nas popularność buzzwordu „Social Selling”, który obiecuje zwiększenie zysków i poprawę rozpoznawalności marki wśród potencjalnych klientów. Czym więc jest i jak go wykorzystać?

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie
    Skąd o nasz wiesz

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab