Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Dla influencerów

Jak prowadzić social media – poradnik początkującego

opublikowano: 12 maj 2020

Skuteczne prowadzenie social mediów nigdy nie jest dziełem przypadku ani szczęścia. Nie wystarczy także sama intuicja, choć na początku naszej obecności w social mediach może się tak wydawać. Jeśli zależy nam na skutecznych w social mediach, to powinniśmy wiedzieć, na czym polega ich prowadzenie. Poniżej wyjaśniamy, jak zacząć prowadzić social media, aby robić to skutecznie i żeby stworzyć fundamenty pod budowę profesjonalnego kanału Social Media (SM).

Czytaj więcej

Czy video to obecnie najlepszy content?

opublikowano: 27 marzec 2020

Konsumpcja treści video rośnie z każdym rokiem, co wynika z przeprowadzanych wielokrotnie badań. Nietrudno też zauważyć większą liczbę contentu video i popularność live’ów, na przykład na Facebooku. Dlaczego tak się dzieje? Czy video będzie niedługo najbardziej pożądanym contentem? I jak wpłynie to na influencer marketing? Tyle pytań… a poniżej odpowiedzi!

Czytaj więcej

Jak poprawić efektywność Twoich działań w social mediach?

opublikowano: 05 marzec 2020

Social media są dla marki w Internecie tym, czym koło dla samochodu – niby da się jeździć bez jednego, ale daleko się nie zajedzie. Podobnie jak na słabo napompowanym – a takim słabo napompowanym kołem mogą być nieefektywnie prowadzone działania social media. Jak zatem poprawić ich efektywność i zrobić audyt social media?

Czytaj więcej

Instagram ukrywa liczbę polubień. Czy jest się czego bać?

opublikowano: 27 listopad 2019

W lipcu 2019 roku Instagram wprowadził w życie wielki eksperyment: ukrycie liczby polubień. Tak duża zmiana jest oczywiście wprowadzana stopniowo – w wybranych krajach i na wybranych kontach. Od kilku dni jest testowana również na niektórych kontach w Polsce. Czy mamy się czego bać w związku z tak daleko idącą zmianą i jak może ona wpłynąć na działalność influencerów?

Czytaj więcej

Jak owocnie współpracować z influencerem

opublikowano: 19 listopad 2019

Influencer marketing jeszcze kilka lat temu był postrzegany z dużym dystansem i kojarzony z domorosłymi szafiarkami, które za wysłanie kilku ubrań były gotowe zrobić całą kampanię wpisów. Jednak jak wiadomo, w marketingu kilka lat to cała epoka, czasem nawet i dwie. Influencer marketing również dorósł i z niesfornego dziecka stał się pełnoletnim, dojrzałym obszarem marketingu z ogromnymi budżetami i kampaniami. Jak zatem rozpocząć współpracę z influencerem, aby była ona efektywna i przyjemna?

Czytaj więcej

Ile kosztuje współpraca z influencerem?

opublikowano: 27 wrzesień 2019

Nie wszystkie rozwiązania okażą się efektywne w każdym sektorze gospodarczym. Warto zatem dokonać rzetelnej analizy, uwzględniając koszty kampanii oraz zapotrzebowanie grupy docelowej. Wiele przedsiębiorców uważa, że współpraca z influencerami przestała się opłacać. Na rynku jednak wciąż pojawiają się osoby, które wpływają na opinię społeczeństwa. Ile zatem kosztuje współpraca z „wirtualnym ekspertem”?

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie
    Skąd o nasz wiesz

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab