Platforma Pinterest, choć często traktowana po macoszemu, może zdziałać wiele dobrego w obszarze promocji Twojej firmy. Dzięki odpowiednio zoptymalizowanym pinom nie tylko przekierujesz uwagę użytkowników do swojej witryny internetowej, ale też zwiększysz sprzedaż i zbudujesz zaangażowaną społeczność. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak wykorzystać Pinterest w strategii marketingowej Twojej firmy!
Czy w ciągu ostatniego kwartału udało Ci się osiągnąć zamierzone cele marketingowe i biznesowe? Czy inwestycje finansowe i czasowe okazały się opłacalne? Czy warto kontynuować prowadzoną w social mediach strategię?
Jeśli nie jesteś w stanie odpowiedzieć na te pytania, prawdopodobnie nie skupiasz się odpowiednio na KPI, czyli kluczowych wskaźnikach efektywności. Pora to zmienić. Sprawdź, jakie dane warto śledzić w mediach społecznościowych, aby mieć pod kontrolą cały proces realizowania strategii!
Social media mogą służyć jako skuteczne narzędzie do pozyskiwania klientów, budowania tożsamości marki i komunikowania się z odbiorcami. Warunkiem jest jednak przemyślane i mądre zarządzanie profilem, bo wrzucenie kilku memów to zdecydowanie za mało. Jak więc osiągnąć sukces na platformach społecznościowych? Zapraszamy do lektury!
Według najnowszych danych z YouTube’a każdego miesiąca korzysta ponad 2,7 miliarda osób, co czyni go drugą największą wyszukiwarką internetową i największą platformą wideo na świecie. To zdecydowanie sprzyja prowadzeniu działań marketingowych, jednak szeroka publiczność nie jest tutaj jedyną zaletą. YouTube oferuje znacznie więcej, dzięki czemu stanowi ogromne pole do popisu dla marek, które chcą docierać do swojej grupy docelowej za pomocą filmów. Jak wykorzystać ten potencjał?
Poprawna optymalizacja materiałów video na platformach społecznościowych jest niezbędna. Po pierwsze pozwala „przypodobać się” algorytmom i dzięki temu osiągać lepszą widoczność. Po drugie poprawia doświadczenia odbiorców i zwiększa zaangażowanie. Jak optymalizować filmy na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTube? Przedstawiamy praktyczne wskazówki!
Jednym z filarów skutecznego zarządzania social mediami marki jest planowanie publikacji. Zarówno algorytmy, jak i odbiorcy oczekują systematyczności i konsekwencji. Aby ułatwić sobie pracę w tym obszarze, warto sięgnąć po odpowiednie narzędzia. Jakie wybrać? Przedstawiamy porównanie siedmiu popularnych i często polecanych narzędzi do planowania postów w social mediach.