Według najnowszych danych z YouTube’a każdego miesiąca korzysta ponad 2,7 miliarda osób, co czyni go drugą największą wyszukiwarką internetową i największą platformą wideo na świecie. To zdecydowanie sprzyja prowadzeniu działań marketingowych, jednak szeroka publiczność nie jest tutaj jedyną zaletą. YouTube oferuje znacznie więcej, dzięki czemu stanowi ogromne pole do popisu dla marek, które chcą docierać do swojej grupy docelowej za pomocą filmów. Jak wykorzystać ten potencjał?
Poprawna optymalizacja materiałów video na platformach społecznościowych jest niezbędna. Po pierwsze pozwala „przypodobać się” algorytmom i dzięki temu osiągać lepszą widoczność. Po drugie poprawia doświadczenia odbiorców i zwiększa zaangażowanie. Jak optymalizować filmy na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTube? Przedstawiamy praktyczne wskazówki!
Jednym z filarów skutecznego zarządzania social mediami marki jest planowanie publikacji. Zarówno algorytmy, jak i odbiorcy oczekują systematyczności i konsekwencji. Aby ułatwić sobie pracę w tym obszarze, warto sięgnąć po odpowiednie narzędzia. Jakie wybrać? Przedstawiamy porównanie siedmiu popularnych i często polecanych narzędzi do planowania postów w social mediach.
Influencer marketing to skuteczny sposób na wypromowanie swoich produktów i usług. Jednak decydując się na działania promocyjne w sieci społecznościowej, na przykład przy pomocy aplikacji Instagram, trzeba uważać. Brak doświadczenia i wiedzy w zakresie współpracy z influencerami może reklamodawców sporo kosztować. Co jeśli okaże się, że twórca internetowy z dużymi zasięgami zgromadził wokół swojego profilu głównie fałszywe konta? Albo co w przypadku, gdy duża liczba obserwatorów to tak zwani mass followers? Jak upewnić się, że reklama dotrze do prawdziwych i – co więcej – wartościowych z reklamowego punktu widzenia użytkowników?
Technologie cyfrowe odgrywają coraz większą rolę w różnych obszarach naszego życia. W takich realiach dane stają się najcenniejszym surowcem. To dzięki udostępnianiu informacji na swój temat możesz nieodpłatnie korzystać z mediów społecznościowych i wielu innych usług. Dostęp do danych stanowi przedmiot zainteresowania wielkich korporacji, rozmaitych organizacji, ale też hakerów, którzy posługują się nieuczciwymi praktykami, aby wzbogacić się cudzym kosztem. Dowiedz się, jak należy zareagować na kradzież konta na Facebooku.
Czymże w tętniącym newsami i zasięgami świecie Social Media byłaby reklama bez odpowiednio dobranego zdjęcia czy grafiki? Z pewnością niczym przykuwającym uwagę. Rolą zdjęcia lub grafiki jest właśnie ściągnięcie uwagi odbiorcy. Sprawienie, że człowiek na jej widok wstrzyma rozpędzoną machinę scrollowania, aby poświęcić chwilę i zaznajomić się z tym, co dla niego masz.