Jednym z najczęściej zadawanych pytań na temat prowadzenia social mediów jest to, jak często w nich publikować. Odpowiedź jest tyleż prosta, co nieprecyzyjna – „to zależy”, ponieważ dla różnych rodzajów treści, profili i branż ten interwał może być inny. Jak zatem znaleźć idealną częstotliwość postów w social mediach? W poniższym artykule wyjaśniamy, jak znaleźć bardziej precyzyjne rozwiązanie tej kwestii.
W internecie coraz trudniej się wyróżnić. Szuka się więc rozwiązań, które umożliwią odbiorcom zapamiętanie marki i jej kampanii. Jednym z nich może być kreatywny influencer marketing. Aby lepiej pokazać, na czym polega i co trzeba brać pod uwagę przy tworzeniu takich reklam, posłużę się przykładami i inspiracjami dobrze zrealizowanych kampanii.
Od 2018 roku na polskim YouTubie można zauważyć pewnego rodzaju trend. Influencerzy łączą się w większe zespoły (od 3 do 10 osób), tworząc wspólnie treści skierowane głównie do młodego pokolenia. Na potrzeby projektów wynajmowane są luksusowe wille, w których twórcy mogą bez przeszkód realizować różnego rodzaju treści w najlepszej jakości, z asystą montażystów, operatorów, a nawet fryzjerów i makijażystów.
Na początku pandemii nikt nie wiedział, w którą stronę pójdzie influencer marketing i jak w tym wszystkim odnajdą się sami influencerzy. Jedno jest jednak pewne – rok 2020 sporo pozmieniał i zanosi się na to, że będą to dość trwałe zmiany. Czy na lepsze?
Na początku 2021 coraz częściej i głośniej mówi się o nowej sieci społecznościowej – Clubhouse. Na jakiej idei się opiera, jak działa, jak się do niej dostać i przede wszystkim: dlaczego budzi tak duże zainteresowanie?
Analiza i audyt social mediów to skomplikowane zadanie. Wymagają one nie tylko sporej wiedzy, ale też doświadczenia i dobrych narzędzi. Jednym z najważniejszych narzędzi do analityki social mediów na rynku jest Sotrender. Jak my z niego korzystamy i jaką wiedzę za jego pomocą uzyskujemy?