Przejdź do

Kopalnia wiedzy - Dla marketingu

Sklepy influencerów – miejsce, gdzie kupisz wszystko

opublikowano: 22 grudzień 2021

Influencer marketing to wielki, dochodowy biznes. Oprócz recenzowania produktów, czerpania korzyści z marketingu afiliacyjnego i publikowania postów sponsorowanych wielu twórców internetowych projektuje też własne towary i… otwiera swoje sklepy internetowe. To właśnie na nich skupimy uwagę w tym artykule.

Czytaj więcej

Branding firmy – czy jest potrzebny każdemu?

opublikowano: 25 listopad 2021

Silna marka to coś więcej niż logo. Jej charakter odzwierciedla się we wszystkim – od stylu obsługi klienta, poprzez stronę internetową, content, aż po materiały marketingowe i reklamy. Jeśli zależy Ci na tym, aby zbudować przewagę konkurencyjną, podkreślić unikalność marki oraz jej wartości, wykorzystaj moc brandingu.

Czytaj więcej

Podcast marketing – dlaczego warto go wykorzystać w strategii marketingowej?

opublikowano: 27 październik 2021

W ciągu ostatnich lat podcasty niezwykle zyskały na popularności – co więcej, trend wzrostowy wciąż trwa. Badania Spotify z 2020 r. pokazują, że Polska znajduje się w TOP 10 krajów całego świata, jeżeli chodzi o najszybciej rozwijające się rynki podcastowe. Jak więc wykorzystać potencjał podcastu w strategii marketingowej i w jaki sposób może na tym zyskać Twoja marka?

Czytaj więcej

Influencer Parenting – czym jest i dlaczego warto wykorzystać go w działaniach marketingowych Twojej marki?

opublikowano: 20 październik 2021

Blogom, vlogom, profilom na Instagramie czy innym social mediom o charakterze parentingowym każdego dnia przybywa followersów. Zarówno obecni, jak i przyszli rodzice poszukują tam informacji, inspiracji, pola do wymiany doświadczeń, a często też sprawdzonych rekomendacji.  Jeśli więc Twoją grupą docelową są młodzi rodzice, warto rozważyć współpracę z influencerem parentingowym, który swoim kanałem i publikowanymi treściami przyciągnie odpowiednich odbiorców.

Jednak czym dokładnie jest Influencer Parenting i jak może się on przysłużyć Twojej marce?

Czytaj więcej

Ewolucja działalności influencerów w branży fashion

opublikowano: 09 wrzesień 2021

Obecnie wielu influencerów w branży fashion cieszy się dużą rozpoznawalnością – nawet wśród tych, którzy stricte modą się nie interesują. Rosnąca popularność umożliwia twórcom brylowanie w mediach, nawiązywanie intratnych kontraktów czy zakładanie własnych marek i/lub sklepów. Jednak nie zawsze tak było. Jak więc wyglądała ewolucja modowych influencerów na przestrzeni ostatnich lat?

Czytaj więcej

Więcej znaczy lepiej? Jak często publikować treści w social mediach

opublikowano: 14 czerwiec 2021

Jednym z najczęściej zadawanych pytań na temat prowadzenia social mediów jest to, jak często w nich publikować. Odpowiedź jest tyleż prosta, co nieprecyzyjna – „to zależy”, ponieważ dla różnych rodzajów treści, profili i branż ten interwał może być inny. Jak zatem znaleźć idealną częstotliwość postów w social mediach? W poniższym artykule wyjaśniamy, jak znaleźć bardziej precyzyjne rozwiązanie tej kwestii.

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie
    Skąd o nasz wiesz

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab