Silna marka to coś więcej niż logo. Jej charakter odzwierciedla się we wszystkim – od stylu obsługi klienta, poprzez stronę internetową, content, aż po materiały marketingowe i reklamy. Jeśli zależy Ci na tym, aby zbudować przewagę konkurencyjną, podkreślić unikalność marki oraz jej wartości, wykorzystaj moc brandingu.
W ciągu ostatnich lat podcasty niezwykle zyskały na popularności – co więcej, trend wzrostowy wciąż trwa. Badania Spotify z 2020 r. pokazują, że Polska znajduje się w TOP 10 krajów całego świata, jeżeli chodzi o najszybciej rozwijające się rynki podcastowe. Jak więc wykorzystać potencjał podcastu w strategii marketingowej i w jaki sposób może na tym zyskać Twoja marka?
Blogom, vlogom, profilom na Instagramie czy innym social mediom o charakterze parentingowym każdego dnia przybywa followersów. Zarówno obecni, jak i przyszli rodzice poszukują tam informacji, inspiracji, pola do wymiany doświadczeń, a często też sprawdzonych rekomendacji. Jeśli więc Twoją grupą docelową są młodzi rodzice, warto rozważyć współpracę z influencerem parentingowym, który swoim kanałem i publikowanymi treściami przyciągnie odpowiednich odbiorców.
Jednak czym dokładnie jest Influencer Parenting i jak może się on przysłużyć Twojej marce?
Obecnie wielu influencerów w branży fashion cieszy się dużą rozpoznawalnością – nawet wśród tych, którzy stricte modą się nie interesują. Rosnąca popularność umożliwia twórcom brylowanie w mediach, nawiązywanie intratnych kontraktów czy zakładanie własnych marek i/lub sklepów. Jednak nie zawsze tak było. Jak więc wyglądała ewolucja modowych influencerów na przestrzeni ostatnich lat?
Jednym z najczęściej zadawanych pytań na temat prowadzenia social mediów jest to, jak często w nich publikować. Odpowiedź jest tyleż prosta, co nieprecyzyjna – „to zależy”, ponieważ dla różnych rodzajów treści, profili i branż ten interwał może być inny. Jak zatem znaleźć idealną częstotliwość postów w social mediach? W poniższym artykule wyjaśniamy, jak znaleźć bardziej precyzyjne rozwiązanie tej kwestii.
W internecie coraz trudniej się wyróżnić. Szuka się więc rozwiązań, które umożliwią odbiorcom zapamiętanie marki i jej kampanii. Jednym z nich może być kreatywny influencer marketing. Aby lepiej pokazać, na czym polega i co trzeba brać pod uwagę przy tworzeniu takich reklam, posłużę się przykładami i inspiracjami dobrze zrealizowanych kampanii.