Trudno dzisiaj spotkać osobę, która nie korzysta z social mediów. To właśnie na Facebooku, który jest jedną z najpopularniejszych platform społecznościowych, odbywa się przeważająca część działań marketingowych różnego typu.
A co jeśli nie masz jeszcze konta na Facebooku, ale chcesz w prosty sposób nawiązywać relacje ze swoimi klientami? Czy można założyć Messengera bez Facebooka? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.
Facebook live to świetna okazja do tego, aby przyciągnąć uwagę odbiorców i zwiększyć zasięgi w social mediach. Szkolenie branżowe, relacja z podróży, promocja nowych produktów – wszystko to staje się bardziej atrakcyjne za sprawą transmisji na żywo. Jak zrobić live na Facebooku z prawdziwego zdarzenia? Jakie funkcje możesz wykorzystać, aby wzbogacić content na swoim fanpage’u? Przedstawiamy kilka cennych wskazówek.
Potrzebujesz atrakcyjnych zdjęć, które można zamieścić na fanpage’u lub wkomponować w InstaStory? Płatne multimedia tworzone do użytku komercyjnego pochłaniają sporą część Twojego budżetu? Nie musisz się martwić – w Internecie istnieje sporo miejsc, w których znajdziesz darmowe zdjęcia. Gdzie ich szukać? Sprawdź poniższe bezpłatne bazy obrazów.
Z pewnością nie raz spotkałeś się z wielowymiarową reklamą – taką, która w jednym poście koncentruje zdjęcia i odnośniki do kilku różnych produktów lub usług. Jest to tak zwany post karuzelowy (w skrócie: karuzela Facebook), który często wykorzystują sklepy internetowe, aby zwiększyć zasięg swoich działań promocyjnych. Zastanawiasz się, jak utworzyć go na Facebooku? Śpieszymy z pomocą.
Chcesz, aby Twoi odbiorcy byli na bieżąco z materiałami, które publikujesz w mediach społecznościowych? Prowadzenie kilku profili firmowych jednocześnie jest zbyt czasochłonne i mało komfortowe? Wierz nam: nie tylko Ty borykasz się z tym problemem. Dobra wiadomość jest taka, że można go w prosty sposób rozwiązać – wystarczy w odpowiedni sposób zintegrować firmowe konta. Jak połączyć fanpage z Instagramem? Oto instrukcja!
Influencer marketing to skuteczny sposób na wypromowanie swoich produktów i usług. Jednak decydując się na działania promocyjne w sieci społecznościowej, na przykład przy pomocy aplikacji Instagram, trzeba uważać. Brak doświadczenia i wiedzy w zakresie współpracy z influencerami może reklamodawców sporo kosztować. Co jeśli okaże się, że twórca internetowy z dużymi zasięgami zgromadził wokół swojego profilu głównie fałszywe konta? Albo co w przypadku, gdy duża liczba obserwatorów to tak zwani mass followers? Jak upewnić się, że reklama dotrze do prawdziwych i – co więcej – wartościowych z reklamowego punktu widzenia użytkowników?
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, oraz dla potrzeb reklamy i pozyskiwania statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym, na co wyrażają Państwo zgodę. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies w Waszych wyszukiwarkach.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.