Przejdź do

Kopalnia wiedzy - prelekcje

Jak wykorzystywać GIF-y w marketingu w social media?

opublikowano: 15 styczeń 2024

GIF-y, czyli animowane obrazy składające się z kilku klatek, które automatycznie odtwarzają się w pętli. Ich siła w kontekście komunikacji online polega na szybkości przekazu informacji, zabawnej formie oraz zdolności przyciągania uwagi. To wszystko sprawia, że mogą być atrakcyjnym dodatkiem do strategii w social media. Jak wykorzystać ich potencjał, ożywić profil marki, a przy tym zachować spójność z jej wartościami i sposobem komunikacji? 

Czytaj więcej

Kryzysy PR w social media – studia przypadków i jak ich unikać

opublikowano: 11 styczeń 2024

Social media to potężna broń, która z roku na rok zyskuje coraz większe znaczenie w digital marketingu. Stanowi ona jednak miecz obosieczny – może pomóc postawić markę na piedestale lub też całkowicie ją pogrążyć. W sieci, gdzie nic nie znika, a kontrowersyjne treści rozchodzą się jak ciepłe bułeczki, jedno małe potknięcie może stać się tematem wiralowym i zapoczątkować wielki kryzys wizerunkowy. Jak tego uniknąć? I jak sobie radzić, gdy mleko się rozleje? Wyjaśniamy na podstawie konkretnych przypadków!

Czytaj więcej

Trendy w influencer marketingu na 2024 rok – o tym warto wiedzieć!

opublikowano: 05 styczeń 2024

Pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej na świecie, do której przyczyniła się m.in. pandemia Covid-19, rynek influencer marketingu stale się rozwija. Od 2019 roku jego wartość wzrosła ponad trzykrotnie – jak podaje serwis Statista

Jednak nie tylko szybki rozwój świadczy o dynamicznym charakterze tego obszaru. Stale zmieniają się też zasady gry, do których marki muszą się dostosowywać, aby nie zostać z tyłu. Czego możemy spodziewać się w branży influencer marketingu w 2024 roku? Przedstawiamy najważniejsze trendy!

Czytaj więcej

Jak wykorzystać filtry AR w strategii marketingowej i zwiększyć atrakcyjność kampanii?

opublikowano: 18 grudzień 2023

Stale rozwijająca się technologia otwiera przed marketerami nowe możliwości, pozwalając na tworzenie innowacyjnych i coraz to atrakcyjniejszych kampanii. Jednym z trendów są obecnie filtry AR, które pozwalają nakładać elementy cyfrowe na obraz z kamery w czasie rzeczywistym. Już teraz wiele marek wykorzystuje je w swoich działaniach jako stały element strategii marketingowej. W jaki sposób filtry AR mogą uatrakcyjnić kampanię? I jak wykorzystać ich potencjał na potrzeby własnej marki? 

Czytaj więcej

Jak efektywnie wykorzystać Twittera (X) dla firmy, komunikując się w 280 znakach?

opublikowano: 29 listopad 2023

Twitter (X), jak wiele innych platform społecznościowych, początkowo służyć miał głównie w celach rozrywkowych. Obecnie, z ponad 500 milionami aktywnych użytkowników, nie jest już tylko miejscem do dzielenia się przemyśleniami i publikowania memów, a pełnym potencjału narzędziem marketingowym. Jak wykorzystać Twittera do efektywnej komunikacji z konsumentami? 

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl