GIF-y, czyli animowane obrazy składające się z kilku klatek, które automatycznie odtwarzają się w pętli. Ich siła w kontekście komunikacji online polega na szybkości przekazu informacji,zabawnej formie oraz zdolności przyciągania uwagi. To wszystko sprawia, że mogą być atrakcyjnym dodatkiem do strategii w social media. Jak wykorzystać ich potencjał, ożywić profil marki, a przy tym zachować spójność z jej wartościami i sposobem komunikacji?
Social media to potężna broń, która z roku na rok zyskuje coraz większe znaczenie w digital marketingu. Stanowi ona jednak miecz obosieczny – może pomóc postawić markę na piedestale lub też całkowicie ją pogrążyć. W sieci, gdzie nic nie znika, a kontrowersyjne treści rozchodzą się jak ciepłe bułeczki, jedno małe potknięcie może stać się tematem wiralowym i zapoczątkować wielki kryzys wizerunkowy. Jak tego uniknąć? I jak sobie radzić, gdy mleko się rozleje? Wyjaśniamy na podstawie konkretnych przypadków!
Pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej na świecie, do której przyczyniła się m.in. pandemia Covid-19, rynek influencer marketingu stale się rozwija. Od 2019 roku jego wartość wzrosła ponad trzykrotnie – jak podaje serwis Statista.
Jednak nie tylko szybki rozwój świadczy o dynamicznym charakterze tego obszaru. Stale zmieniają się też zasady gry, do których marki muszą się dostosowywać, aby nie zostać z tyłu. Czego możemy spodziewać się w branży influencer marketingu w 2024 roku? Przedstawiamy najważniejsze trendy!
Stale rozwijająca się technologia otwiera przed marketerami nowe możliwości, pozwalając na tworzenie innowacyjnych i coraz to atrakcyjniejszych kampanii. Jednym z trendów są obecnie filtry AR, które pozwalają nakładać elementy cyfrowe na obraz z kamery w czasie rzeczywistym. Już teraz wiele marek wykorzystuje je w swoich działaniach jako stały element strategii marketingowej. W jaki sposób filtry AR mogą uatrakcyjnić kampanię? I jak wykorzystać ich potencjał na potrzeby własnej marki?
Automatyzacja działań w social media może zarówno pomóc, jak i zaszkodzić marce. Dlatego trzeba korzystać z niej z rozwagą, zwłaszcza że istotą platform społecznościowych są spontaniczne, naturalne interakcje. Kiedy warto postawić na automatyzację, a kiedy lepiej trzymać się od niej z daleka?
Twitter (X), jak wiele innych platform społecznościowych, początkowo służyć miał głównie w celach rozrywkowych. Obecnie, z ponad 500 milionami aktywnych użytkowników, nie jest już tylko miejscem do dzielenia się przemyśleniami i publikowania memów, a pełnym potencjału narzędziem marketingowym. Jak wykorzystać Twittera do efektywnej komunikacji z konsumentami?
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, oraz dla potrzeb reklamy i pozyskiwania statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym, na co wyrażają Państwo zgodę. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies w Waszych wyszukiwarkach.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.