Przejdź do

Kopalnia wiedzy - prelekcje

Jak dodać post na Instagramie?

opublikowano: 14 sierpień 2024

Instagram jest jedną z najpopularniejszych platform społecznościowych. Użytkownicy na całym świecie pokochali tę aplikację oraz możliwość dodawania i edycji swoich zdjęć. Wiele firm uwzględnia także Instagram w strategii biznesowej. Jeżeli też na to się decydujesz i chcesz wiedzieć, jak dodać post na Instagramie oraz jakie są najważniejsze możliwości tego serwisu – zapraszamy do naszej bazy wiedzy! 

Czytaj więcej

Spójny feed na Instagramie – 5 pomysłów na siatkę zdjęć

opublikowano: 01 sierpień 2024

Instagram żyje tym, co estetyczne. Na tej platformie content jest spójny, harmonijny i nie może być odmienny od przemyślanej wizji. Właśnie to może przyciągnąć obserwatorów, którzy już od pierwszego wejrzenia zakochają się w tym, jak wygląda Twój profil. Może też sprawić, że potencjalny obserwator do Twojego profilu raczej nie wróci. Spójny feed, Przyciągający wzrok, to najlepszy sposób, by zatrzymać spojrzenia na dłużej.

Czytaj więcej

Jak zrobić live na TikToku?

opublikowano: 21 lipiec 2024

Chociaż Instagram radzi sobie całkiem nieźle, a liderem w kategoriach wideo jest nadal YouTubie, to właśnie TikTok jest najbardziej angażującym medium społecznościowym. Według DataReportal, przegonił większych kolegów w najważniejszej kategorii – czasu spędzanego podczas korzystania z aplikacji SM. TikTok gromadzi przed ekranami mnóstwo osób i z pewnością są tam również Twoi odbiorcy. Warto przygotować więc dla nich coś wyjątkowego. Co powiesz na live? Poznaj nasz tutorial, jak zrobić live na TikToku!

Czytaj więcej

Znaczenie audytu social media dla budowy i utrzymania marki online

opublikowano: 01 lipiec 2024

Audyt social media daje pełny obraz efektów przyjętych w strategii mediów społecznościowych oraz wskazuje, w jaki sposób optymalizować działania, aby poprawić kluczowe wyniki. Pomaga w sprawdzeniu najważniejszych aspektów obecności Twojej firmy w kanałach społecznościowych. Audyt social mediów obejmuje m.in. wskaźniki wydajności oraz możliwości rozwoju kont. Jak powinien przebiegać kompleksowy audyt social media?

Czytaj więcej

Jak zaplanować kampanię marketingową na TikToku – oto 5 sposobów

opublikowano: 15 czerwiec 2024

Reklamy na TikToku mogą przynieść wiele korzyści firmom i markom, w zależności od wyznaczonych celów marketingowych. Liczne grupy odbiorców po włączeniu popularnej aplikacji potrafią przez wiele godzin śledzić content ulubionych twórców. To idealna szansa, aby Twoje reklamy zostały zauważone przez większą grupę docelową. Jaki cel kampanii wybrać i na jakie rodzaje reklam warto się zdecydować?

Czytaj więcej

10 Złotych Zasad Efektywnego Prowadzenia Social Media

opublikowano: 31 maj 2024

Być albo nie być, oto jest pytanie – jak to powiedział Hamlet. Jeśli chodzi o social media, zdecydowanie być. Zwłaszcza jeśli zależy Ci na budowaniu świadomości marki i nawiązywaniu wartościowych relacji ze swoimi potencjalnymi klientami. Pamiętaj jednak, że sama obecność w mediach społecznościowych nie gwarantuje żadnych korzyści. Liczy się to, w jaki sposób zarządzasz tą obecnością oraz jak wygląda Twoja komunikacja z grupą docelową. 

Poznaj 10 złotych zasad efektywnego prowadzenia social media, zastosuj je w praktyce i obserwuj, jak rosną Twoje zasięgi!

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab