Przejdź do

Kopalnia wiedzy - prelegenci

REGULAMIN KONKURSU „ŚRODOWA MISJA” – ŚRODA

opublikowano: 15 listopad 2025

REGULAMIN KONKURSU „ŚRODOWA MISJA” – ŚRODA

1. ORGANIZATOR KONKURSU
Organizatorem konkursu „Środowa misja” (zwany dalej „Konkursem”) jest Tears of Joy, z siedzibą w Warszawie, organizująca wydarzenie w dniu 19 listopada 2025 roku w Centrum Konferencyjnym Targowa, zwana dalej „Organizatorem”.
2. UCZESTNICY KONKURSU
1. Uczestnikami Konkursu mogą być osoby, które:

○ Są pełnoletnie (ukończyły 18. rok życia),

○ Posiadają publiczne konto na Instagramie,

○ Biorą udział w wydarzeniu „Środa”, które odbędzie się w dniu 19 listopada 2025 roku w Warszawie, w Centrum Konferencyjnym Targowa,

○ Wykonają zadania zgodnie z opisanymi „misjami” w Regulaminie.

2. Konkurs jest dobrowolny i bezpłatny, a uczestnictwo w nim jest możliwe poprzez publikację materiałów na Instagramie zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszym regulaminie.

3. Udział w Konkursie nie wiąże się z obowiązkiem zakupu żadnych produktów ani usług.

3. WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Każdy uczestnik Konkursu w momencie rejestracji przy recepcji wydarzenia losuje karteczkę z opisem swojej misji, którą następnie musi wykonać w trakcie trwania eventu.
2. Na karteczce znajduje się dokładny opis zadania, które uczestnik powinien zrealizować i opublikować w postaci stories na Instagramie.
3. Uczestnik musi wykonać jedną z poniżej wymienionych misji, która zostanie przez niego wylosowana i opublikować w postaci stories na Instagramie:

○ Stworzenie kreatywnego story z kimś, kogo uczestnik poznał podczas eventu, z oznaczeniem osoby oraz profilu @sroda_dzien_bloga i dodaniem hasztagu #srodowamisja1

○ Stworzenie kreatywnego story z jednym z prelegentów, z oznaczeniem prelegenta i profilu @sroda_dzien_bloga i dodaniem hasztagu # srodowamisja2

○ Stworzenie kreatywnego story pokazującego event w sposób nietypowy, z oznaczeniem profilu @sroda_dzien_bloga i dodaniem hasztagu #srodowamisja3

○ Publikacja kreatywnego story przedstawiającego ulubiony element eventu, z oznaczeniem profilu @sroda_dzien_bloga i dodaniem hasztagu #srodowamisja4

○ Publikacja kreatywnego story z elementem zawierającym logotyp wydarzenia, z oznaczeniem @sroda_dzien_bloga i dodaniem hasztagu #srodowamisja5

○ Publikacja kreatywnego story z cytatem z prelekcji, z oznaczeniem prelegenta oraz @sroda_dzien_bloga i dodaniem hasztagu #srodowamisja6

○ Stworzenie kreatywnego story z osobą posiadającą kubek Matchy, z oznaczeniem @moyamatchapl i @sroda_dzien_bloga i dodaniem hasztagu #srodowamisja7

○ Stworzenie kreatywnego story na ściance Środy, z oznaczeniem @sroda_dzien_bloga i dodaniem hasztagu #srodowamisja8

○ Publikacja kreatywnego story z osobą ze stoiska Moya Matcha, z oznaczeniem @moyamatchapl oraz @sroda_dzien_bloga i dodaniem hasztagu #srodowamisja9

○ Stworzenie kreatywnego story z osobą ze stoiska Canva, z oznaczeniem @canva i @sroda_dzien_bloga i dodaniem hasztagu #srodowamisja10

4. Uczestnik musi oznaczyć profile @sroda_dzien_bloga oraz ewentualnie drugi profil wskazany w misji (np. @moyamatchapl, @canva) w każdej opublikowanej treści.

5. Każdy uczestnik może opublikować więcej niż jedno story w ramach wylosowanej misji.

6. Publikacja zdjęcia lub filmu musi zostać dokonana przez samego uczestnika, a wszystkie materiały muszą być autorskie.

7. Uczestnicy muszą wykonać misje w okresie od godziny 17:00 do 21:00 w dniu 19 listopada 2025 roku. Publikacja zdjęć po godzinie 21:00 nie będzie brana pod uwagę w Konkursie.
8. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora ani członkowie ich najbliższej rodziny, tj. małżonkowie, rodzice, rodzeństwo, dzieci oraz osoby pozostające z nimi we wspólnym gospodarstwie domowym.

4. NAGRODY
1. Organizator przewiduje przyznanie do 5 zestawów nagród, zawierających akcesoria do tworzenia contentu: statyw, kompaktową lampę, mikrofon, zestaw do przygotowywania matchy oraz kod zniżkowy do usługi Canva Print.
2. Ostateczna liczba przyznanych nagród zależy od liczby zgłoszeń i decyzji Komisji Konkursowej.

3. W przypadku, gdy zwycięzca nie zgłosi się po odbiór nagrody, Organizator zastrzega sobie prawo do przyznania nagrody innemu uczestnikowi, którego nazwisko zostanie ogłoszone na scenie.

4. Nagrody nie mogą być wymieniane na ekwiwalent pieniężny.

5. KRYTERIA OCENY
1. Zwycięzców Konkursu wybierze Komisja Konkursowa, kierując się następującymi kryteriami:

○ Kreatywność wykonania misji,

○ Oryginalność i pomysłowość wykonania misji,

○ Zgodność z ideą wydarzenia „Środa” oraz poprawność wykonania misji – publikacja powinna oddawać klimat wydarzenia, jego wartości i charakter, a także być zgodna z treścią wylosowanej misji,

○ Poprawność oznaczenia profilu @sroda_dzien_bloga oraz innych profili wskazanych w misjach,

○ Poprawność wykonania misji zgodnie z wymaganiami regulaminu.

2. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi na scenie wydarzenia w godzinach 21:00-22:00 w dniu 19 listopada 2025 roku.

6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Udział w Konkursie jest równoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu.

2. Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora w celu przeprowadzenia Konkursu, w tym kontaktu w sprawie odbioru nagrody.

3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu lub anulowania Konkursu bez podania przyczyny. Informacje o zmianach będą ogłaszane na stronie internetowej wydarzenia.

4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne związane z publikacją materiałów na Instagramie przez uczestników.

5. Wszelkie spory wynikłe z uczestnictwa w Konkursie będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
6. W sprawach dotyczących Konkursu uczestnicy mogą kontaktować się z Organizatorem pod adresem: marta@tearsofjoy.pl.
7. Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystanie opublikowanych przez niego materiałów w celach promocyjnych Organizatora, z zachowaniem oznaczenia autora.

7. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem danych osobowych uczestników Konkursu jest Organizator.

2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia Konkursu oraz wydania nagród. Uczestnicy mają prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w polityce prywatności Organizatora, dostępnej na stronie internetowej wydarzenia.
3. Dane osobowe uczestników będą przetwarzane na podstawie zgody udzielonej poprzez przystąpienie do konkursu, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).

Czytaj więcej

Instagram Threads – co to za aplikacja i jak działa?

opublikowano: 16 październik 2025

Threads to aplikacja, która pozwala komunikować się w bardziej osobisty sposób niż inne platformy. Jest doskonałym połączeniem świata Instagrama, gdzie nacisk kładzie się głównie na warstwę wizualną, ze sferą contentową. Doskonale nadaje się do rozmów z bliskimi znajomymi i nawiązywania nowych relacji. Ze względu na swoją formę, często bywa nazywana główną konkurencją portalu X, należącego do Elona Muska. Czy Threads to rewolucja w mediach społecznościowych?

Czytaj więcej

Shadowban na Instagramie co to?

opublikowano: 03 wrzesień 2025

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego Twoje posty na Instagramie nagle przestały zdobywać popularność, mimo że wkładasz w nie tyle samo wysiłku co zawsze? Możliwe, że padłeś ofiarą shadowbana na Twoim koncie. Shadowban to temat często poruszany w kontekście problemów z widocznością na Instagramie i innych platform social media. To tajemnicze zjawisko może być frustrujące dla wielu użytkowników tej platformy. Shadowban to nic innego jak ukryta blokada, która ogranicza widoczność Twoich treści bez żadnego ostrzeżenia. W efekcie Twoje posty mogą nie docierać do szerszej publiczności, co skutkuje mniejszą liczbą polubień i komentarzy. Warto dodać, że podobne mechanizmy występują także na innych platformach social media, gdzie widoczność treści może być ograniczana z różnych powodów.

W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, czym jest shadowban, jak go rozpoznać oraz jakie kroki podjąć, aby go uniknąć lub się go pozbyć.

Czytaj więcej

Sklepy influencerów – miejsce, gdzie kupisz wszystko

opublikowano: 22 sierpień 2025

Influencer marketing to wielki, dochodowy biznes. Oprócz recenzowania produktów, czerpania korzyści z marketingu afiliacyjnego i publikowania postów sponsorowanych wielu twórców internetowych projektuje też własne towary i… otwiera swoje sklepy internetowe. To właśnie na nich skupimy uwagę w tym artykule.

Czytaj więcej

Jak skutecznie stworzyć kampanie reklamowe na Facebooku: Przewodnik krok po kroku

opublikowano: 14 sierpień 2025

Reklama na Facebooku to potężne narzędzie, które może znacząco zwiększyć zasięg Twojej marki i przyciągnąć nowych klientów. Jeśli zastanawiasz się, jak skutecznie zaplanować kampanię reklamową na tej platformie, jesteś we właściwym miejscu. W tym artykule znajdziesz praktyczne wskazówki, a omawiane strategie są zgodne z aktualnymi trendami i potrzebami odbiorców. W tym artykule przeprowadzimy Cię krok po kroku przez proces tworzenia reklamy na Facebooku, od wyboru celu kampanii, przez konfigurację piksela, aż po optymalizację istniejących działań. Dzięki naszym wskazówkom dowiesz się, jak precyzyjnie targetować grupę docelową, ustalać budżet i harmonogram oraz tworzyć atrakcyjne treści reklamowe.

Czytaj więcej

Karuzela Instagram: jak tworzyć efektowne posty karuzelowe?

opublikowano: 13 sierpień 2025

Instagram to platforma, która nieustannie się rozwija, oferując użytkownikom nowe możliwości wyrażania siebie i angażowania odbiorców. Instagram daje wiele funkcji, a jedną z nich jest karuzela – format, który pozwala na umieszczenie w jednym poście do 10 zdjęć lub filmów. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, czym dokładnie jest karuzela na Instagramie i jak możesz ją wykorzystać, aby wyróżnić się wśród innych użytkowników.

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie
    Skąd o nasz wiesz

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab