Przejdź do

Kopalnia wiedzy - prelegenci

Co wypaliło w marketingu w 2024 i jakich zwrotów akcji spodziewać się w 2025?

opublikowano: 16 styczeń 2025

W czasach, kiedy wszystkie artykuły zaczynają się od sformułowania „w czasach”, a każde słowo w nagłówku zasługuje na wielką literę, pośmiejmy się jeszcze trochę z treści generowanych przez AI. To jeden z tych trendów, który w 2024 roku miał się naprawdę dobrze. Nic nie wnosił, ale tak to czasem z trendami bywa. I chociaż artificial intellingence ma się dobrze, nigdzie się nie wybiera, a nawet zakłada wygodne kapcie i szlafrok ze swoimi inicjałami, moim zdaniem w roku 2025 w końcu nauczymy się z nią współpracować. Trzymajcie kciuki! Zanim jednak przejdę do roli Kasandry, skupmy się na tym, co było. Z czym zostawia nas rok 2024 i co będzie ważne w 2025?

Czytaj więcej

Instagram Threads – co to za aplikacja i jak działa?

opublikowano: 16 styczeń 2025

Threads to aplikacja, która pozwala komunikować się w bardziej osobisty sposób niż inne platformy. Jest doskonałym połączeniem świata Instagrama, gdzie nacisk kładzie się głównie na warstwę wizualną, ze sferą contentową. Doskonale nadaje się do rozmów z bliskimi znajomymi i nawiązywania nowych relacji. Ze względu na swoją formę, często bywa nazywana główną konkurencją portalu X, należącego do Elona Muska. Czy Threads to rewolucja w mediach społecznościowych?

Czytaj więcej

Jak działa algorytm YouTube?

opublikowano: 23 grudzień 2024

Platforma YouTube jest kluczowym elementem marketingu cyfrowego dla milionów marek. Filmy doskonale przyciągają uwagę widzów i angażują ich na tyle, aby mogli zapamiętać przesłanie danego brandu. Są także niezwykle skuteczne w generowaniu i wspieraniu konwersji, umacnianiu widoczności w wyszukiwarkach i budowaniu społeczności. Jak działają algorytmy YouTube i co zrobić, żeby zwiększyć liczbę wyświetleń treści wideo?

Czytaj więcej

Strategia komunikacji marki: co to jest i jak ją stworzyć?

opublikowano: 04 listopad 2024

W dzisiejszym świecie milionów marek i komunikatów reklamowych bardzo trudno wyróżnić się i zapaść w pamięć użytkowników. Jaki przyjąć kierunek działań? Jak stworzyć strategię komunikacji, która przyniesie Twojej firmie rozpoznawalność? Z artykułu dowiesz się, co powinna zawierać dobra strategia komunikacji marki oraz jak skutecznie wdrożyć ją w praktyce, aby osiągnąć zamierzone cele i zbudować silną więź z klientami.

Czytaj więcej

Content marketing – co to jest?

opublikowano: 21 październik 2024

Już od kilku lat specjaliści od marketingu jak mantrę powtarzają hasło: „content is king”. To sformułowanie po raz pierwszy pojawiło się w 1996 r. w eseju Billa Gatesa, który podkreślał rosnącą rolę treści w Internecie, a także ich wpływ na sukces marki w sieci. Czy content marketing jest dziś nadal kluczem do serc, a przede wszystkim portfeli klientów?

Czytaj więcej

Strategia marketingowa – definicja i przykłady

opublikowano: 09 październik 2024

Starannie opracowana strategia marketingowa jest fundamentem działalności biznesowej i nie tylko. Przedsiębiorstwa i inne organizacje działające bez strategii marketingowej przypominają okręty bez nawigacji. Dryfowanie w losowych kierunkach rzadko prowadzi do celu, a tym bardziej nie pozwala na jego osiągnięcie najbardziej optymalnym kursem. Przygotowanie strategii marketingowej poprzedza uzyskanie wyznaczonych celów, takich jak zwiększenie sprzedaży, budowa świadomości marki wśród przedstawicieli grupy docelowej czy wprowadzanie nowego produktu na rynek. 

Czytaj więcej

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab