Przejdź do

TRENDY Z TIKTOKA

Wiemy, że śledzenie aktualności na TikToku to spory challenge, dlatego stworzyliśmy narzędzie, dzięki któremu będziecie zawsze na bieżąco!

Trendomierz ma za zadanie ułatwić Wam tworzenie klikalnych treści i zapobiegnąć wyjście na boomera. Nasi eksperci stale monitorują TikToka i wyszukują ciekawe trendy, które możecie wykorzystać na swoich kanałach.

Poznaj nasz trendomierz i sprawdź, co właśnie podbija TikToka! 🔥

[TREND] Illegal

czerwiec 2025

Trend oparty na utworze „Illegal” – użytkownicy (najczęściej pary lub przyjaciele) stają naprzeciw siebie, podają sobie ręce, a na ekranie pojawiają się naprzemiennie krótkie teksty opisujące ich cechy – często przeciwstawne lub zaskakująco różne. Celem jest pokazanie kontrastów w lekkiej, humorystycznej formie.

Marki mogą wykorzystać ten trend przedstawiając dwa różne produkty, pokazując tym kontrast między nimi i zachęcając do oglądania. Można także pokazać typy klientów – „kupuje prezenty na ostatnią chwilę/ma zrobioną listę prezentową z miesięcznym wyprzedzeniem ” – z lekkim brandingiem i linkiem do kategorii konkretnych produktów.

    @gabrielabednarz

    Crying again went wrong 😔😔 wielki unboxing ryczących stworów @jess

    ♬ original sound - gabrielabednarz

    [TREND] Unboxing Labubu

    czerwiec 2025

    Trend polegał na rozpakowywaniu figurek Labubu – popularnych zabawek kolekcjonerskich z serii POP MART. Użytkownicy robili tzw. unboxing – z dużą dawką emocji i estetyki ASMR. Dużą rolę gra tu element zaskoczenia (figurka niespodzianka w pudełku).

    Marki mogą nawiązać do tego trendu poprzez twist – unboxing nie Labubu, a nowego produktu w estetyce podobnej do oryginalnego trendu.

      @lifeoftanyamarie

      It’s his shoulders bounce for me😂 inspo @Mia Finney #kesha #dadsoftiktok #fyp #trend #fatherdaughter

      ♬ your love is my drug - amy🪐

      [TREND] Your Love Is My Drug

      czerwiec 2025

      Trend wykorzystuje kontrast między spokojem a energią. Jedna osoba mówi (z powagą) tekst piosenki Keshy jakby był poetyckim wyznaniem, podczas gdy druga za jej plecami robi przesadzony, zabawny taniec lub performance, często w absurdalnym stylu.

      W komunikacji marek możesz tak zakomunikować super promocje – pracownik spokojnie recytuje tekst piosenki, a za nim ktoś szaleńczo tańczy z kartkami z kolejnymi promocjami.

        [TREND] Nie zjedz zatrutego żelka

        maj 2025

        Czy znajdziesz zatrutego żelka wśród pozostałych? Ten trend to ruletka, ale z wykorzystaniem naszej żelowej przekąski. Dwie osoby nawzajem do kamery pokazywały jednego wybranego żelka lub cukierka, który według nich był zatruty na tle pozostałych. Wygrywała osoba, która nie zjadła zatrutego przez drugą postać żelka. Kto pierwszy zjadł „zatruty” słodycz przegrywał. Marki mogą wykorzystać to i pokazać wszystkie swoje produkty i je po kolei „zatruwać”.

          [TREND] Mam mało pamięci w telefonie, muszę usunąć stare zdjęcia

          maj 2025

          W tym trendzie chodziło o pokazanie sentymentów do starych czasów, starych zdjęć z dawnymi przyjaciółmi, fajnymi momentami z przeszłości. Trend nawiązywał do problemu każdego content creatora, czyli „kończy mu się pamięć w telefonie”. Ale pomimo tego raczej nie pozbywamy się starych zdjęć (które w teorii zajmują nam miejsce), bo zbyt dobrze nam się one kojarzą. Ten trend można wykorzystać, pokazując stare logo marki, albo dawno niedostępny produkt, który był uwielbiany przez klientów.

            Kontakt

              Imię
              Nazwisko
              Adres email
              Opowiedz nam o swoim projekcie
              Skąd o nasz wiesz

              Tears of Joy Sp. z o.o.

              ul. Białostocka 22

              03-741 Warszawa

               

              Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

              Należymy do:

              logo-sar-iab