Przejdź do

Jak połączyć Facebooka z Instagramem?

opublikowano: 24 maj 2022
Jak połączyć Facebooka z Instagramem?

Chcesz, aby Twoi odbiorcy byli na bieżąco z materiałami, które publikujesz w mediach społecznościowych? Prowadzenie kilku profili firmowych jednocześnie jest zbyt czasochłonne i mało komfortowe? Wierz nam: nie tylko Ty borykasz się z tym problemem. Dobra wiadomość jest taka, że można go w prosty sposób rozwiązać – wystarczy w odpowiedni sposób zintegrować firmowe konta. Jak połączyć fanpage z Instagramem? Oto instrukcja!

Integracja firmowego fanpage’a z Instagramem

Jeśli szukasz sposobu na połączenie Facebooka z Instagramem, najłatwiej będzie to zrobić z poziomu fanpage’a. Z pewnością ucieszy Cię wiadomość, że cały proces jest bardzo prosty  i zajmuje jedynie kilka minut.

Integracji fanpage’a z Instagramem dokonasz w pięciu krokach:

  1. Zaloguj się na swoje konto na Facebooku.
  2. Przejdź do Meta Business Suite z poziomu firmowego fanpage’a.
  3. Wybierz zakładkę „Wszystkie narzędzia”.
  4. Przejdź do ustawień strony i wybierz zakładkę „Instagram”.
  5. Kliknij „Połącz konto”.

Po wykonaniu tych czynności zostaniesz przekierowany na stronę Instagrama. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto IG i gotowe – Twój fanpage został połączony z Instagramem. Prawda, że proste?

Facebook i Instagram w jednym miejscu

Ok, integracja Facebooka z Instagramem zakończyła się sukcesem i Twoje konta zostały połączone. Co to oznacza w praktyce?

Możesz teraz zarządzać dwoma kontami z poziomu jednego narzędzia. Mowa oczywiście o facebookowym Meta Business Suite.

Jeśli jednak wciąż zastanawiasz się, dlaczego warto połączyć Facebooka z Instagramem… – oto kilka najważniejszych powodów:

  • Komfortowa publikacja treści – nie musisz już tworzyć osobnych postów i reklam dla użytkowników różnych kanałów social media. Możesz wyświetlać treści użytkownikom Instagrama i Facebooka, działając z poziomu jednego panelu.
  • Statystyki na wyciągnięcie ręki – po zintegrowaniu Facebooka z Instagramem w Meta Business Suite uzyskasz dostęp do statystyk obu kont. Dzięki temu zaoszczędzisz sporo czasu i zyskasz szerszą perspektywę na zachowania swoich odbiorców.
  • Wiadomości i powiadomienia w jednym miejscu – nie musisz już logować się osobno na Facebooka i osobno na Instagrama, aby być na bieżąco i zarządzać swoimi wiadomościami.

Podsumowanie

Prowadzenie kilku różnych profili w social mediach bywa czasochłonne i wymaga sporych nakładów cierpliwości. Dlatego warto rozważyć integrację firmowych kont, dzięki której usprawnisz swoje działania marketingowe i zyskasz więcej czasu na planowanie treści.

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab