Chcesz, aby Twoi odbiorcy byli na bieżąco z materiałami, które publikujesz w mediach społecznościowych? Prowadzenie kilku profili firmowych jednocześnie jest zbyt czasochłonne i mało komfortowe? Wierz nam: nie tylko Ty borykasz się z tym problemem. Dobra wiadomość jest taka, że można go w prosty sposób rozwiązać – wystarczy w odpowiedni sposób zintegrować firmowe konta. Jak połączyć fanpage z Instagramem? Oto instrukcja!
Integracja firmowego fanpage’a z Instagramem
Jeśli szukasz sposobu na połączenie Facebooka z Instagramem, najłatwiej będzie to zrobić z poziomu fanpage’a. Z pewnością ucieszy Cię wiadomość, że cały proces jest bardzo prosty i zajmuje jedynie kilka minut.
Integracji fanpage’a z Instagramem dokonasz w pięciu krokach:
- Zaloguj się na swoje konto na Facebooku.
- Przejdź do Meta Business Suite z poziomu firmowego fanpage’a.
- Wybierz zakładkę „Wszystkie narzędzia”.
- Przejdź do ustawień strony i wybierz zakładkę „Instagram”.
- Kliknij „Połącz konto”.
Po wykonaniu tych czynności zostaniesz przekierowany na stronę Instagrama. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto IG i gotowe – Twój fanpage został połączony z Instagramem. Prawda, że proste?
Facebook i Instagram w jednym miejscu
Ok, integracja Facebooka z Instagramem zakończyła się sukcesem i Twoje konta zostały połączone. Co to oznacza w praktyce?
Możesz teraz zarządzać dwoma kontami z poziomu jednego narzędzia. Mowa oczywiście o facebookowym Meta Business Suite.
Jeśli jednak wciąż zastanawiasz się, dlaczego warto połączyć Facebooka z Instagramem… – oto kilka najważniejszych powodów:
- Komfortowa publikacja treści – nie musisz już tworzyć osobnych postów i reklam dla użytkowników różnych kanałów social media. Możesz wyświetlać treści użytkownikom Instagrama i Facebooka, działając z poziomu jednego panelu.
- Statystyki na wyciągnięcie ręki – po zintegrowaniu Facebooka z Instagramem w Meta Business Suite uzyskasz dostęp do statystyk obu kont. Dzięki temu zaoszczędzisz sporo czasu i zyskasz szerszą perspektywę na zachowania swoich odbiorców.
- Wiadomości i powiadomienia w jednym miejscu – nie musisz już logować się osobno na Facebooka i osobno na Instagrama, aby być na bieżąco i zarządzać swoimi wiadomościami.
Podsumowanie
Prowadzenie kilku różnych profili w social mediach bywa czasochłonne i wymaga sporych nakładów cierpliwości. Dlatego warto rozważyć integrację firmowych kont, dzięki której usprawnisz swoje działania marketingowe i zyskasz więcej czasu na planowanie treści.