Przejdź do

TRENDY Z TIKTOKA

Wiemy, że śledzenie aktualności na TikToku to spory challenge, dlatego stworzyliśmy narzędzie, dzięki któremu będziecie zawsze na bieżąco!

Trendomierz ma za zadanie ułatwić Wam tworzenie klikalnych treści i zapobiegnąć wyjście na boomera. Nasi eksperci stale monitorują TikToka i wyszukują ciekawe trendy, które możecie wykorzystać na swoich kanałach.

Poznaj nasz trendomierz i sprawdź, co właśnie podbija TikToka! 🔥

@ania.pekalaa

I don’t wanna be frieeends 🙅🏻‍♀️ #fyp #badromance #dc #idontwannabefriends

♬ bAd romance - gael

[TREND] I don’t wanna be friends

kwiecień 2025

Trend bazuje na konkretnym fragmencie piosenki Lady Gagi „Bad Romance”, a jego głównym motywem było pokazanie zachowań, lub odzywek, które sprawiają, że nie chcemy mieć danej osoby w swoim życiu. Bardzo prosty format, który można wykorzystać do wypisania wad produktu, czy usługi i przekonwertować na zalety.

    [TREND] Prawda czy kłamstwo

    kwiecień 2025

    Twórcy w tym trendzie przedstawiali jakąś historię lub fakt dotyczący siebie (często zaskakujący, nieprawdopodobny lub zabawny), a następnie pytali widzów: „Prawda czy kłamstwo?”. Zadaniem odbiorców, albo drugiej osoby na filmiku, było zgadnięcie, czy dana opowieść jest prawdziwa, czy zmyślona. Często dopiero w kolejnym filmiku podawano rozwiązanie, co dodatkowo zwiększało zaangażowanie (i zasięgi).

      [TREND] Covid był 5 lat temu

      Ten trend odnosił się do zaskoczenia, jak szybko upłynął czas od początku pandemii COVID-19 i jak odległe wydają się wydarzenia z 2020 roku. Twórcy nagrywali filmiki wyrażające niedowierzanie, że pandemia zaczęła się „tak dawno temu”. Często pokazują oni kontrast między tym, jak wyglądało życie wtedy, a jak wygląda teraz, pokazując zdjęcia siebie sprzed 5, 4, 3, 2 lat i teraz. W tle wykorzystywali nostalgiczne piosenki, a montaże pokazywały stare zdjęcia lub klipy z czasów lockdownu.

        @majkel.aneczka

        A Wy czego najbardziej nie lubicie w swoich partnerach? 🤔🤪 @brauerania @majkelso

        ♬ dźwięk oryginalny - Majkel & Aneczka

        [TREND] Kocham Cię, ale nie lubię gdy…

        luty 2025

        Ten trend polega na tworzeniu krótkich filmików, w których użytkownicy wyrażają miłość do kogoś, jednocześnie wskazując na drobne irytujące nawyki lub zachowania tej osoby. Często mają one humorystyczny charakter i odnoszą się do codziennych sytuacji w związkach czy relacjach rodzinnych. ​Marki mogą wykorzystać ten trend, aby w humorystyczny sposób przedstawić produkty lub usługi, które rozwiązują powszechne problemy klientów. Na przykład, producent kawy może stworzyć filmik: „Kocham Cię, ale nie lubię gdy… nie masz energii rano”, promując swoją kawę jako rozwiązanie.

          @colleen.makeupp

          Omg izzy had twins !!! I am screaming 😭😭😭 this was not as easy as it look izzy rocking the @nyxcosmetics_uk robe #babies #mynameismama #mynameismamamynameisbaby

          ♬ 原聲 - 💆🏿‍♀️

          [TREND] My name is 'mama’

          luty 2025

          W tym trendzie użytkownicy przedstawiają siebie i swoje dzieci w uroczy sposób, z wykorzystaniem piosenki, w której padają słowa „My name is mama”. Filmiki te podkreślają relacje między rodzicami a dziećmi, często w humorystycznym lub wzruszającym tonie. ​Marki skierowane do rodziców i dzieci, takie jak producenci zabawek czy odzieży dziecięcej, mogą tworzyć treści wpisujące się w ten trend, aby pokazać, jak ich produkty integrują się w codzienne życie rodzin.​

            [TREND] Poliż/powąchaj

            luty 2025

            Trend ten polega na tworzeniu filmików, w których użytkownicy proszą innych o polizanie lub powąchanie czegoś, często prowadząc do zabawnych lub zaskakujących reakcji. Choć może wydawać się nietypowy, zdobył popularność dzięki swojej nieprzewidywalności i humorowi.Marki mogą wykorzystać ten trend, aby w kreatywny sposób zaprezentować swoje produkty. Na przykład, producent perfum może poprosić influencerów o reakcję na nowy zapach, nagrywając ich autentyczne odczucia.

              Kontakt

                Imię
                Nazwisko
                Adres email
                Opowiedz nam o swoim projekcie

                Tears of Joy Sp. z o.o.

                ul. Białostocka 22

                03-741 Warszawa

                 

                Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

                Należymy do:

                logo-sar-iab