Przejdź do

TRENDY Z TIKTOKA

Wiemy, że śledzenie aktualności na TikToku to spory challenge, dlatego stworzyliśmy narzędzie, dzięki któremu będziecie zawsze na bieżąco!

Trendomierz ma za zadanie ułatwić Wam tworzenie klikalnych treści i zapobiegnąć wyjście na boomera. Nasi eksperci stale monitorują TikToka i wyszukują ciekawe trendy, które możecie wykorzystać na swoich kanałach.

Poznaj nasz trendomierz i sprawdź, co właśnie podbija TikToka! 🔥

@eboberka

sory ale pieski na zawsze w moim sercu

♬ NOT THE SAME - MIÜ :*

[TREND] We are not the same

październik 2024

Ten trend polega na użyciu popularnego dźwięku i wskazaniu cechy lub powodu, który nas wyróżnia i czyni wyjątkowymi. Możemy korzystać z niego, aby pokazać swoje unikalne atuty – np. firma kosmetyczna może podkreślić, że wszystkie jej produkty są w 100% wegańskie: „We are not the same – nasze produkty są cruelty-free i przyjazne dla planety 🌱.” Z kolei marka technologiczna może wyróżnić swoje innowacyjne podejście: „We are not the same – nasze urządzenia napędza sztuczna inteligencja, która rozwija się razem z Tobą.”

    [TREND] Diabeł mnie kusi

    wrzesień 2024

    Ten trend pozwala opowiedzieć o swoich największych pokusach, używając filmu z podkładem muzycznym od Young Leosi i Jacusia. Możemy pokazać zakazany owoc, który bardzo chcemy „zjeść” i jest naszym największym pragnieniem, albo na przykład produkt, który bardzo chcemy mieć, a który leży w naszym koszyku zakupowym od kilku dni, ale z jakiegoś powodu nie kupujemy tego produktu.

      Kontakt

        Imię
        Nazwisko
        Adres email
        Opowiedz nam o swoim projekcie

        Tears of Joy Sp. z o.o.

        ul. Białostocka 22

        03-741 Warszawa

         

        Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

        Należymy do:

        logo-sar-iab