MENU

Memy.

Usterki

Często w życiu bywa tak, że spokojny cykl dnia zakłóci jakaś usterka.

Zanim jednak wpadniecie w panikę i nerwowo zabierzecie się za naprawę, zastanówcie się jak rozwiązać problem.🧠 Zasadniczo w przypadku usterek wyróżniamy 3 stopnie dramy:

1. Błahy – to zepsucia, które nie wymagają przewartościowania naszego życia i naprawiają się same po pytaniu ,,A próbowałeś wyłączyć i włączyć?”. Tutaj zaliczamy też usterki, które natychmiast znikają, gdy wezwana do naprawy osoba mówi ,,Proszę pokazać co nie działa”.🙃

2. Średni – tutaj gorzej. Te usterki zazwyczaj wymagają pomocy specjalisty i są widoczne na pierwszy rzut oka, np. zalane mieszkanie, wyłamany zawias w szafie, zbita szybka w telefonie. Tego rodzaju szkody zwykle psują dzień i wymagają interwencji kogoś z większym doświadczeniem niż szwagier.🙄

3. Zaawansowany – zgroza. Zwykle, gdy mamy do czynienia z tym rodzajem uszkodzenia, to wiemy, że niewiele można już zrobić, najpierw śmiejemy się nerwowo, a później płaczemy. Jednym z przykładów zaawansowanych uszkodzeń jest złamany na samym końcu kabel ładowarki i zazwyczaj towarzyszące temu zjawisko zwane ,,2% baterii w telefonie”. Tutaj można tylko współczuć. 😓

Nie ma jednak tego złego, ponieważ w XXI wieku każdą próbę naprawy możesz zrelacjonować na Instagramie i wyjść z dramy zwycięsko, czego sobie i wam życzymy. 💪💪💪

Odbierz nagrodę

Uzupełnij poniższy formularz, a wyślemy Ci mały podarunek.

Formularz kontaktowy:

Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.

Formularz kontaktowy:

Stwórzmy wspólnie historię Twojej marki, która będzie miała znaczenie.