Przejdź do

Usterki

Często w życiu bywa tak, że spokojny cykl dnia zakłóci jakaś usterka.

Zanim jednak wpadniecie w panikę i nerwowo zabierzecie się za naprawę, zastanówcie się, jak rozwiązać problem. 🧠 Zasadniczo w przypadku usterek wyróżniamy trzy stopnie dramy:

1. Błahy – to zepsucia, które nie wymagają przewartościowania naszego życia i naprawiają się same po pytaniu: ,,A próbowałeś wyłączyć i włączyć?”. Tutaj zaliczamy też usterki, które natychmiast znikają, gdy wezwana do naprawy osoba mówi: ,,Proszę pokazać, co nie działa”. 🙃

2. Średni – tutaj gorzej. Te usterki zazwyczaj wymagają pomocy specjalisty i są widoczne na pierwszy rzut oka, np. zalane mieszkanie, wyłamany zawias w szafie, zbita szybka w telefonie. Tego rodzaju szkody zwykle psują dzień i wymagają interwencji kogoś z większym doświadczeniem niż szwagier. 🙄

3. Zaawansowany – zgroza. Zwykle, gdy mamy do czynienia z tym rodzajem uszkodzenia, to wiemy, że niewiele można już zrobić. Najpierw śmiejemy się nerwowo, a później płaczemy. Jednym z przykładów zaawansowanych uszkodzeń jest złamany na samym końcu kabel ładowarki i zazwyczaj towarzyszące temu zjawisko zwane ,,2% baterii w telefonie”. Tutaj można tylko współczuć. 😓

Nie ma jednak tego złego, ponieważ w XXI wieku każdą próbę naprawy możesz zrelacjonować na Instagramie i wyjść z dramy zwycięsko, czego sobie i wam życzymy. 💪💪💪

Czytaj więcej

Zobacz inne

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    Należymy do:

    logo-sar-iab