Przejdź do

BYCIE INFLUENCEREM

BYCIE INFLUENCEREM

W ubiegłym tygodni byliśmy na InternetBeta Conference, łączącej różne środowiska związane z Internetem i nowymi technologiami. Co najbardziej zapadło nam w pamięć? 🤔

1. Janek Sikora Planet Plus, który opowiedział, jak pracuje się z milenialsami.
👉Współpraca z osobami urodzonymi w latach 90 nie może polegać na walce z ich zachowaniem, ale próbie zrozumienia go – każde pokolenie cechuje inne podejście do utraty Klienta. Pokolenie urodzone w latach 70 stara się utrzymać kontrahentów za wszelką cenę, pokolenie lat 80 dumnie idzie na przód, mówiąc ,,ch*j z nim”, pokolenie lat 90 zakończenie współpracy kwituje… krótkim ,,LOL”.

2. Prezentacja Pawła Sali z FreshMail, który na podstawie cays study szczerze opowiedział o problemach w jego firmie oraz o tym, jak je rozwiązał.
👉Wnioski? Zaangażowany zespół, prowadzony przez dobrego lidera, ma duże szanse na wyjście z kryzysów.

3. Roman Łoziński Think ECO z prezentacją o tym, że często na podstawie jednego case’a powstają dwa różne raporty.
👉Czy wiecie, że zanim nazwa Smart TV weszła w obieg, rozważano także nazwę Telewizory 3D? – obie miały niemal identyczne wyniki w raporcie.

My także wystąpiliśmy – Łukasz Kępiński rozprawił się z mitem o tym, że Influencer Marketing się kończy.
👉Im więcej kampanii z udziałem Influencerów, tym więcej teorii i mitów. Zdaniem Łukasza IM ma się dobrze.

Poza tym doceniamy networking wydarzenia oraz otwartość uczestników. 🧠

A co Wam zapadło w pamięć lub o czym chcielibyście posłuchać?

P.S. Pozostając w temacie Influencerów, załączamy zdjęcie Adama z konferencji vs. z biura.

Czytaj więcej

Zobacz inne

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl