Oprócz zarabiania, Influencerka ma na Instagramie także nowe funkcje, które zapewne już znacie. My radzimy, w jaki sposób na nie reagować. 🤯
👉 Dark Mode – czyli po prostu czarne tło. Aplikacja przywdziała mrok zarówno na stronie głównej, w widoku profilu, w podglądzie aktywności innych użytkowników, jak i w ustawieniach. Wszystkie komunikaty i wyskakujące okienka również przybrały nocne barwy.
🤔 Jak reagować na tę zmianę? – racjonalnie. Zasadniczo są dwie opcje: można włączyć lub nie włączyć.
👉 Usunięcie ,,Aktywności” znajomych. Instagram w trosce o zdrowie psychiczne użytkowników i długość trwania ich relacji skasował tę możliwość. Od 8 października klikając w ,,Aktywność” zobaczycie już tylko polubienia pod własnymi zdjęciami.
🤔 Jak reagować na tę zmianę? – przede wszystkim trzeba zachować spokój. Nadal pozostaje możliwość śledzenie znajomych w prawdziwym życiu, choć stanowczo to odradzamy.
👉 Nowy widok aparatu na Instastories i dużo nowych filtrów.
Filtr z pieskiem jest passe – poznajcie Mood Sparkles, Neon Valentine, Stained Glass – dzięki nim Wasze relacje zapłoną od ilości wyświetleń.
🤔 Jak reagować na tę zmianę? – z godnością. Choć mnogość nowych filtrów skłania do kompulsywnego wykorzystania wszystkich na raz, my zalecamy ostrożność. Za nieprzemyślana estetykę na Instagramie może grozić lajkowy ostracyzm.
👉Heads up – Instagram wprowadził funkcję, dzięki której rozpoznacie maile pushingowych, rzekomo pochodzące z Instagrama. Ta funkcja bezpieczeństwa konta dostępna w jego Ustawieniach, pozwala każdemu sprawdzić, czy wiadomość e-mail, która twierdzi, że pochodzi z Instagrama, faktycznie stamtąd pochodzi.
🤔Jak reagować na tę zmianę? – jeśli akurat nie macie w planach wyłudzania czyichś danych, reagujcie pozytywnie.
I pamiętajcie – kochajcie, ale sprawdzajcie.