Przejdź do

#trendy - TRENDY Z TIKTOKA

[TREND] Nie zjedz zatrutego żelka

maj 2025

Czy znajdziesz zatrutego żelka wśród pozostałych? Ten trend to ruletka, ale z wykorzystaniem naszej żelowej przekąski. Dwie osoby nawzajem do kamery pokazywały jednego wybranego żelka lub cukierka, który według nich był zatruty na tle pozostałych. Wygrywała osoba, która nie zjadła zatrutego przez drugą postać żelka. Kto pierwszy zjadł „zatruty” słodycz przegrywał. Marki mogą wykorzystać to i pokazać wszystkie swoje produkty i je po kolei „zatruwać”.

    [TREND] Mam mało pamięci w telefonie, muszę usunąć stare zdjęcia

    maj 2025

    W tym trendzie chodziło o pokazanie sentymentów do starych czasów, starych zdjęć z dawnymi przyjaciółmi, fajnymi momentami z przeszłości. Trend nawiązywał do problemu każdego content creatora, czyli „kończy mu się pamięć w telefonie”. Ale pomimo tego raczej nie pozbywamy się starych zdjęć (które w teorii zajmują nam miejsce), bo zbyt dobrze nam się one kojarzą. Ten trend można wykorzystać, pokazując stare logo marki, albo dawno niedostępny produkt, który był uwielbiany przez klientów.

      @colleen.makeupp

      Omg izzy had twins !!! I am screaming 😭😭😭 this was not as easy as it look izzy rocking the @nyxcosmetics_uk robe #babies #mynameismama #mynameismamamynameisbaby

      ♬ 原聲 - 💆🏿‍♀️

      [TREND] My name is 'mama’

      luty 2025

      W tym trendzie użytkownicy przedstawiają siebie i swoje dzieci w uroczy sposób, z wykorzystaniem piosenki, w której padają słowa „My name is mama”. Filmiki te podkreślają relacje między rodzicami a dziećmi, często w humorystycznym lub wzruszającym tonie. ​Marki skierowane do rodziców i dzieci, takie jak producenci zabawek czy odzieży dziecięcej, mogą tworzyć treści wpisujące się w ten trend, aby pokazać, jak ich produkty integrują się w codzienne życie rodzin.​

        [TREND] Poliż/powąchaj

        luty 2025

        Trend ten polega na tworzeniu filmików, w których użytkownicy proszą innych o polizanie lub powąchanie czegoś, często prowadząc do zabawnych lub zaskakujących reakcji. Choć może wydawać się nietypowy, zdobył popularność dzięki swojej nieprzewidywalności i humorowi.Marki mogą wykorzystać ten trend, aby w kreatywny sposób zaprezentować swoje produkty. Na przykład, producent perfum może poprosić influencerów o reakcję na nowy zapach, nagrywając ich autentyczne odczucia.

          Kontakt

            Imię
            Nazwisko
            Adres email
            Opowiedz nam o swoim projekcie
            Skąd o nasz wiesz

            Tears of Joy Sp. z o.o.

            ul. Białostocka 22

            03-741 Warszawa

             

            Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

            Należymy do:

            logo-sar-iab