Przejdź do

Maj 2022 - TRENDY Z TIKTOKA

@speak.social

Now THAT is scary… But no worries, we got you💙 sign up for a free language group in the link in our bio🔗 #CapCut #languages #secondlanguage #iwassoscared #languagelearning #omgialmostdied

♬ OMG I ALMOST DIED - LC Editing

[TREND] I was so scared

Maj 2022

O co chodzi:

Nakładki cupcutowe robią coraz większą furorę na TikToku. Tym sposobem znaleźliśmy kolejny trend!

Pokazujemy czego się boimy, czego unikamy lub do czego nie chcemy doprowadzić… 😳 Jest to idealny sposób na lokowanie produktów lub do contentu prywatnego, a do tego jest bardzo prosty w wykonaniu. 😊

    [TREND] 2 Perspective Loop

    Maj 2022

    O co chodzi:

    Trend, w którym łączymy nagranie z dwóch różnych perspektyw w jedną pętlę. Najważniejszą kwestią jest odpowiednie ukrycie momentu, gdzie film się kończy. 

    Dzięki temu, że filmiki z automatu odtwarzają się w koło, możemy uzyskać efekt, w którym widz ogląda wideo kilka razy z rzędu. Dobrze wykonany materiał sprawia wrażenie, że coś jeszcze ma się wydarzyć i zachęca odbiorców do dłuższego pozostania na kanale.

    Jeden z najbardziej uniwersalnych motywów, co naszym zdaniem doskonale obrazuje załączony przykład. 😵

    Do trendu najczęściej wykorzystujemy dźwięk „XXXTENTACION – Look At Me (Instrumental)”.

      [TREND] Rzeczy, które słyszę jako…

      Maj 2022

      O co chodzi:

      Trend, który został wykorzystany już chyba przez każdą branżę. Jego celem jest pokazanie stereotypowych pytań na wybrane tematy. Często nawiązuje do stanowisk pracy lub konkretnych elementów wyglądu.

      Dobrą stroną trendu jest to, że często porusza poważne kwestie, o których na co dzień się nie mówi, tym samym przełamuje tabu i buduje świadomość u odbiorców.

      Wykorzystujemy do tego trendu dźwięk „Alexis Jordan – Happiness”.

        @magdus_gessler

        Najczęściej prosicie właśnie o BESOS….powiedzcie czemu habahaha 💋💋💋💋💋💋 #besos #polska #dc #magdagessler

        ♬ Fame - Irene Cara

        [TREND] I’m gonna live forever

        Maj 2022

        O co chodzi:

        Trend polegający na przedstawieniu frazy przewijającej się przez nasze codzienne życie. Może być to pytanie lub stwierdzenie, które często powiązane jest z tym, czym zajmujemy się na co dzień.

        Za każdym razem, gdy słyszymy tę konkretną frazę, nasze życie wydłuża się o 5 minut, co w efekcie prowadzi do nieśmiertelności.

        Wykorzystujemy do tego trendu dźwięk „I’m gonna live forever”.

          Kontakt

            Imię
            Nazwisko
            Adres email
            Opowiedz nam o swoim projekcie

            Tears of Joy Sp. z o.o.

            ul. Białostocka 22

            03-741 Warszawa

             

            Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

            Należymy do:

            logo-sar-iab