Przejdź do

TRENDY Z TIKTOKA

Wiemy, że śledzenie aktualności na TikToku to spory challenge, dlatego stworzyliśmy narzędzie, dzięki któremu będziecie zawsze na bieżąco!

Trendomierz ma za zadanie ułatwić Wam tworzenie klikalnych treści i zapobiegnąć wyjście na boomera. Nasi eksperci stale monitorują TikToka i wyszukują ciekawe trendy, które możecie wykorzystać na swoich kanałach.

Poznaj nasz trendomierz i sprawdź, co właśnie podbija TikToka! 🔥

[TREND] Plot Twist

Czerwiec 2022

O co chodzi:

Trendu używamy w celu pokazania niespodziewanego zdarzenia lub wielkiej, życiowej zmiany. Często wykorzystywany przez marki, by zobrazować, jak wiele się u nich zmieniło (np. od początku założenia firmy).

Za pomocą tego trendu przedstawiamy również sytuację, która z założenia miała być czymś wspaniałym, a skończyła się wielką klapą. 👎

Świetny motyw do storytellingu, jeśli chcemy ubrać naszą historię w tiktokowy trend. Wydźwięk zależy tylko od tego, jak poprowadzimy narrację.

Korzystamy z dźwięku „Engelbert Humperdinck – A Man Without Love”.

    [TREND] 2 Perspective Loop

    Maj 2022

    O co chodzi:

    Trend, w którym łączymy nagranie z dwóch różnych perspektyw w jedną pętlę. Najważniejszą kwestią jest odpowiednie ukrycie momentu, gdzie film się kończy. 

    Dzięki temu, że filmiki z automatu odtwarzają się w koło, możemy uzyskać efekt, w którym widz ogląda wideo kilka razy z rzędu. Dobrze wykonany materiał sprawia wrażenie, że coś jeszcze ma się wydarzyć i zachęca odbiorców do dłuższego pozostania na kanale.

    Jeden z najbardziej uniwersalnych motywów, co naszym zdaniem doskonale obrazuje załączony przykład. 😵

    Do trendu najczęściej wykorzystujemy dźwięk „XXXTENTACION – Look At Me (Instrumental)”.

      [TREND] Rzeczy, które słyszę jako…

      Maj 2022

      O co chodzi:

      Trend, który został wykorzystany już chyba przez każdą branżę. Jego celem jest pokazanie stereotypowych pytań na wybrane tematy. Często nawiązuje do stanowisk pracy lub konkretnych elementów wyglądu.

      Dobrą stroną trendu jest to, że często porusza poważne kwestie, o których na co dzień się nie mówi, tym samym przełamuje tabu i buduje świadomość u odbiorców.

      Wykorzystujemy do tego trendu dźwięk „Alexis Jordan – Happiness”.

        @magdus_gessler

        Najczęściej prosicie właśnie o BESOS….powiedzcie czemu habahaha 💋💋💋💋💋💋 #besos #polska #dc #magdagessler

        ♬ Fame - Irene Cara

        [TREND] I’m gonna live forever

        Maj 2022

        O co chodzi:

        Trend polegający na przedstawieniu frazy przewijającej się przez nasze codzienne życie. Może być to pytanie lub stwierdzenie, które często powiązane jest z tym, czym zajmujemy się na co dzień.

        Za każdym razem, gdy słyszymy tę konkretną frazę, nasze życie wydłuża się o 5 minut, co w efekcie prowadzi do nieśmiertelności.

        Wykorzystujemy do tego trendu dźwięk „I’m gonna live forever”.

          Kontakt

            Imię
            Nazwisko
            Adres email
            Opowiedz nam o swoim projekcie

            Tears of Joy Sp. z o.o.

            ul. Białostocka 22

            03-741 Warszawa

             

            Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

            Należymy do:

            logo-sar-iab