Konto firmowe na TikToku – znamy się na prowadzeniu profilu marki!
SPRAWDŹ CZEMUWarto wysłać nam brief, bo:
1. Wiemy, jak to dobrze robić
Ponad rok temu zaufał nam Cropp. Dziś ich profil na TikToku śledzi ponad 280 tysięcy followersów, a każdy post spotyka się z 1000 razy większą liczbą interakcji.
2. Nasze kampanie zostały wyróżnione przez TikToka
Przykład? Zrealizowaliśmy kampanię mediową dla marki Clochee. Reklamę i jej targetowanie docenił TikTok, umieszczając ją w „Top Ads”, czyli zakładce z najlepszymi reklamami na świecie, które mają służyć za inspirację dla innych.
3. Mamy inhousowy zespół specjalistów
Cały proces realizujemy wewnętrznie – od koncepcji, przez casting na aktorów, realizację wideo i montaż, aż do publikacji, moderacji i raportowania. Nie musisz uczyć się zasad panujących na TikToku, nasi specjaliści śledzą trendy i są na bieżąco ze wszystkimi nowościami.
4. Umiemy robić filtry AR
Filtry AR robimy od kilku lat. Zrealizujemy również Twoją koncepcję. Stworzymy dla Ciebie filtr zarówno na TikToka, jak i na Instagrama.

5. Jak wygląda nasz proces?
Rozkręcimy Twoje konto! Najpierw wspólnie przejdziemy przez etapy tworzenia strategii i koncepcji, a następnie skupimy się na treści i odkrywaniu trendów, które może wykorzystać Twoja marka.


Jeśli masz już brief…
…wyślij go do nas. Jeśli natomiast masz jakieś obawy lub pytania, odezwij się – spotkamy się na konsultacji i rozwiejemy wszelkie Twoje wątpliwości.
WYŚLIJ BRIEFTikTok wszedł w świat social mediów z wielkim przytupem. Do dziś nie tylko nie zwolnił tempa, ale cały czas się rozwija, dlatego też pojawia się na nim coraz więcej marek – zarówno tych największych, średniej wielkości oraz tych najmniejszych.
Marki i influencerzy mają ku temu bardzo ważny powód: cały czas trwa dobry moment, aby wejść na to medium ze swoją ofertą, ponieważ użytkowników przybywa, a zasięgi organiczne są nadal bardzo wysokie. Oznacza to, że można dotrzeć do naprawdę wielu osób relatywnie niskim kosztem. Zdecydowanie warto być na TikToku – trzeba jednak wiedzieć, jak trafić do swoich odbiorców, jak zaistnieć na tej platformie i jak tworzyć na nią treści.
Dlatego warto powierzyć to zadanie specjalistom, którzy codziennie prowadzą na TikToku kampanie dla wielu marek i doskonale wiedzą, jak się po nim poruszać – czyli nam.
