Przejdź do

Konto firmowe na TikToku – znamy się na prowadzeniu profilu marki!

SPRAWDŹ CZEMU

Warto wysłać nam brief, bo:

1. Wiemy, jak to dobrze robić

Ponad rok temu zaufał nam Cropp. Dziś ich profil na TikToku śledzi ponad 280 tysięcy followersów, a każdy post spotyka się z 1000 razy większą liczbą interakcji.

2. Nasze kampanie zostały wyróżnione przez TikToka

Przykład? Zrealizowaliśmy kampanię mediową dla marki Clochee. Reklamę i jej targetowanie docenił TikTok, umieszczając ją w „Top Ads”, czyli zakładce z najlepszymi reklamami na świecie, które mają służyć za inspirację dla innych.

eeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii3

3. Mamy inhousowy zespół specjalistów

Cały proces realizujemy wewnętrznie – od koncepcji, przez casting na aktorów, realizację wideo i montaż, aż do publikacji, moderacji i raportowania. Nie musisz uczyć się zasad panujących na TikToku, nasi specjaliści śledzą trendy i są na bieżąco ze wszystkimi nowościami.

4. Umiemy robić filtry AR

Filtry AR robimy od kilku lat. Zrealizujemy również Twoją koncepcję. Stworzymy dla Ciebie filtr zarówno na TikToka, jak i na Instagrama.

Filtry AR

5. Jak wygląda nasz proces?

Rozkręcimy Twoje konto! Najpierw wspólnie przejdziemy przez etapy tworzenia strategii i koncepcji, a następnie skupimy się na treści i odkrywaniu trendów, które może wykorzystać Twoja marka.

Jeśli masz już brief…

…wyślij go do nas. Jeśli natomiast masz jakieś obawy lub pytania, odezwij się – spotkamy się na konsultacji i rozwiejemy wszelkie Twoje wątpliwości.

WYŚLIJ BRIEF

TikTok wszedł w świat social mediów z wielkim przytupem. Do dziś nie tylko nie zwolnił tempa, ale cały czas się rozwija, dlatego też pojawia się na nim coraz więcej marek – zarówno tych największych, średniej wielkości oraz tych najmniejszych.

Marki i influencerzy mają ku temu bardzo ważny powód: cały czas trwa dobry moment, aby wejść na to medium ze swoją ofertą, ponieważ użytkowników przybywa, a zasięgi organiczne są nadal bardzo wysokie. Oznacza to, że można dotrzeć do naprawdę wielu osób relatywnie niskim kosztem. Zdecydowanie warto być na TikToku – trzeba jednak wiedzieć, jak trafić do swoich odbiorców, jak zaistnieć na tej platformie i jak tworzyć na nią treści.

Dlatego warto powierzyć to zadanie specjalistom, którzy codziennie prowadzą na TikToku kampanie dla wielu marek i doskonale wiedzą, jak się po nim poruszać – czyli nam.

Sprawdź, jak jeszcze dzielimy się wiedzą!

ZOBACZ NASZ TRENDOMIERZ

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.

    ul. Białostocka 22

    03-741 Warszawa

     

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl