Przejdź do

Znamy się na prowadzeniu profilu marki na TikToku

TikTok wszedł w świat social mediów z wielkim przytupem. Do dziś nie tylko nie zwolnił tempa, ale cały czas się rozwija, dlatego też pojawia się na nim coraz więcej marek – zarówno tych największych, średniej wielkości oraz tych najmniejszych.

Marki i influencerzy mają ku temu bardzo ważny powód: cały czas trwa dobry moment, aby wejść na to medium ze swoją ofertą, ponieważ użytkowników przybywa, a zasięgi organiczne są nadal bardzo wysokie. Oznacza to, że można dotrzeć do naprawdę wielu osób relatywnie niskim kosztem. Zdecydowanie warto być na TikToku – trzeba jednak wiedzieć, jak trafić do swoich odbiorców, jak zaistnieć na tej platformie i jak tworzyć na nią treści.

Dlatego warto powierzyć to zadanie specjalistom, którzy codziennie prowadzą na TikToku kampanie dla wielu marek i doskonale wiedzą, jak się po nim poruszać – czyli nam.

Warto wysłać nam brief, bo:

1. Wiemy, jak to dobrze robić

Prowadzimy TikTokowe profile takich marek, jak Cropp. W niecały rok zwiększyliśmy liczbę followersów od 600 do 235 000, a liczbę polubień zwielokrotniliśmy ponad 1000 razy.

2. Nasze kampanie zostały wyróżnione przez TikToka

Przykład? W lipcu 2021 roku zrealizowaliśmy kampanię mediową dla marki Clochee. Reklamę i jej targetowanie docenił TikTok, umieszczając ją w „Top Ads”, czyli zakładce z najlepszymi reklamami na świecie, które mają służyć za inspirację dla innych.

eeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii3

3. Mamy inhousowy zespół specjalistów

Cały proces realizujemy wewnętrznie – od koncepcji, przez casting na aktorów, realizację wideo i montaż, aż do publikacji, moderacji i raportowania.

4. Umiemy robić filtry AR

Filtry AR

5. Niektórzy z nas mają ponad 80 tys. followersów

Jak wygląda nasz proces?

5 tipów dla początkującego TikTokera

  • Dołącz do trendów

Wykorzystuj bieżące trendy w aplikacji i dopasuj je do swojego contentu. Pamiętaj, że nie każdy trend nadaje się do każdej tematyki profilu. Nie wiesz od czego zacząć? Skorzystaj z wiedzy, którą przekazujemy na naszym Trendomierzu.

  • Wykorzystuj popularne dźwięki

Algorytm TikToka pokazuje odbiorcom filmy z dźwiękiem lub muzyką, z którą już oglądali inne wideo. Dzięki wykorzystaniu trendujących dźwięków zwiększysz swoje szanse na viral.

  • Zainteresuj widza w pierwszych sekundach

Pokaż, że warto obejrzeć Twój film. Długi i mało dynamiczny wstęp zniechęci widza do obejrzenia dalszej jego części.

  • Utrzymuj uwagę widza

Nie zdradzaj puenty na początku wideo. Stopniowo buduj napięcie, żeby odbiorca obejrzał materiał do końca, czekając na punkt kulminacyjny.

  • Zadbaj o oświetlenie

Pamiętaj, żeby źródło światła było zawsze za telefonem czy kamerą, nigdy naprzeciwko. Najlepszy efekt uzyskasz nagrywając w świetle dziennym. Gdy będzie ciemno, przyda Ci się lampa.

Sprawdź, jak jeszcze dzielimy się wiedzą!

ZOBACZ NASZ TRENDOMIERZ

Jeśli masz już brief…

wyślij go do nas. Jeśli natomiast masz jakieś obawy lub pytania, odezwij się – spotkamy się na konsultacji i rozwiejemy wszelkie Twoje wątpliwości.

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.
    ul. Białostocka 22
    03-741 Warszawa

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    0
      0
      Twój koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu