Przejdź do

#motoryzacja - TRENDOMIERZ TIKTOKA

[TREND] Kiedy do pokoju wejdzie

Sierpień 2022

O co chodzi:

Trend w formie prostej gry słownej.

Wykorzystujemy imiona i nazwiska znanych osób influencerów, celebrytów i innych twórców. Mogą to być również pseudonimy, czy nazwy firm, które zestawiamy z przeciwieństwem ich znaczenia. Np.: „Świeży, kiedy do pokoju wchodzi nieświeży”.

Na nagraniu przedstawiamy siebie z bardzo zniesmaczoną miną, pokazując, że nie odpowiada nam obecność tej drugiej osoby*.

*oczywiście jest to postać fikcyjna, stworzona na potrzeby naszego wideo

Trend do wykorzystania w branży:

[TREND] Lions, Tigers and Bears

Sierpień 2022

O co chodzi:

W tym trendzie opieramy się na gotowym schemacie, bazującym na dźwięku.

Podążamy ruchem ręki za kolejno wyskakującymi emoji: lwa, tygrysa i niedźwiedzia. Wraz z piosenką mówimy, że nie boimy się ich, ale naszym dużym lękiem jest… (tutaj pokazujemy przykład czegoś, co wywołuje w nas strach).

Wykorzystujemy do tego utwór „Jazmine Sullivan – Lions, Tigers & Bears”.

Trend do wykorzystania w branży:

[TREND] Emoji

Sierpień 2022

O co chodzi:

Trend polegający na wypowiadaniu wybranego słowa lub zdania w nawiązaniu do emoji, które przedstawione są na górze naszego wideo.

W tym trendzie nie mamy żadnych ograniczeń, a więc możemy mówić wszystko, na przykład nazwę swojej marki (tak jak zrobił to Xbox).

Do tego trendu nie wykorzystujemy żadnego określonego dźwięku.

Trend do wykorzystania w branży:

[TREND] Jest 10/10 ale…

Czerwiec 2022

O co chodzi:

Trend, w którym osoby zadają sobie pytania dotyczące oceny kogoś, kto „jest idealny, ale …” (tutaj pada zmienna, mająca wpłynąć na osąd). 

Skala 10/10 dotyczy wyglądu. Osoba pytająca uważa więc, że ktoś jest bardzo atrakcyjny, ale robi coś dziwnego, czy posiada złą cechę. 

Np.: Jest 10/10, ale nie lubi Tears of Joy…

…od razu wiadomo, że 0/10 🙄

Trend bardzo szybko zdobył popularność w Polsce, zarówno wśród zwykłych użytkowników, jak i marek. Poprzez łatwe przystosowanie pod każdy temat może zostać użyty w dowolnej branży. 

Trend do wykorzystania w branży:

[TREND] Plot Twist

Czerwiec 2022

O co chodzi:

Trendu używamy w celu pokazania niespodziewanego zdarzenia lub wielkiej, życiowej zmiany. Często wykorzystywany przez marki, by zobrazować, jak wiele się u nich zmieniło (np. od początku założenia firmy).

Za pomocą tego trendu przedstawiamy również sytuację, która z założenia miała być czymś wspaniałym, a skończyła się wielką klapą. 👎

Świetny motyw do storytellingu, jeśli chcemy ubrać naszą historię w tiktokowy trend. Wydźwięk zależy tylko od tego, jak poprowadzimy narrację.

Korzystamy z dźwięku „Engelbert Humperdinck – A Man Without Love”.

Trend do wykorzystania w branży:

[TREND] Rzeczy, które słyszę jako…

Maj 2022

O co chodzi:

Trend, który został wykorzystany już chyba przez każdą branżę. Jego celem jest pokazanie stereotypowych pytań na wybrane tematy. Często nawiązuje do stanowisk pracy lub konkretnych elementów wyglądu.

Dobrą stroną trendu jest to, że często porusza poważne kwestie, o których na co dzień się nie mówi, tym samym przełamuje tabu i buduje świadomość u odbiorców.

Wykorzystujemy do tego trendu dźwięk „Alexis Jordan – Happiness”.

Trend do wykorzystania w branży:

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.
    ul. Białostocka 22
    03-741 Warszawa

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    0
      0
      Twój koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu