Przejdź do

#lifestyle - TRENDOMIERZ TIKTOKA

[TREND] Street Photographer

Wrzesień 2022

O co chodzi:

Trend parodiujący inny trend tiktoka. 

Wśród profili fotografów od dłuższego czasu panuje moda na tworzenie nagrań z sesji, które zostały wykonane losowym osobom spotkanym na ulicy. Część z tych zdjęć wygląda atrakcyjnie i profesjonalnie, ale część jest bardzo przeciętna.

W tym trendzie przedstawiamy się jako fotograf uliczny i pytamy „przypadkowo” napotkanej osoby, czy możemy jej zrobić zdjęcie. Następnie pokazujemy marne efekty naszej sesji.

Trend do wykorzystania w branży:

[TREND] Kiedy do pokoju wejdzie

Sierpień 2022

O co chodzi:

Trend w formie prostej gry słownej.

Wykorzystujemy imiona i nazwiska znanych osób influencerów, celebrytów i innych twórców. Mogą to być również pseudonimy, czy nazwy firm, które zestawiamy z przeciwieństwem ich znaczenia. Np.: „Świeży, kiedy do pokoju wchodzi nieświeży”.

Na nagraniu przedstawiamy siebie z bardzo zniesmaczoną miną, pokazując, że nie odpowiada nam obecność tej drugiej osoby*.

*oczywiście jest to postać fikcyjna, stworzona na potrzeby naszego wideo

Trend do wykorzystania w branży:

[TREND] Lions, Tigers and Bears

Sierpień 2022

O co chodzi:

W tym trendzie opieramy się na gotowym schemacie, bazującym na dźwięku.

Podążamy ruchem ręki za kolejno wyskakującymi emoji: lwa, tygrysa i niedźwiedzia. Wraz z piosenką mówimy, że nie boimy się ich, ale naszym dużym lękiem jest… (tutaj pokazujemy przykład czegoś, co wywołuje w nas strach).

Wykorzystujemy do tego utwór „Jazmine Sullivan – Lions, Tigers & Bears”.

Trend do wykorzystania w branży:

[TREND] Emoji

Sierpień 2022

O co chodzi:

Trend polegający na wypowiadaniu wybranego słowa lub zdania w nawiązaniu do emoji, które przedstawione są na górze naszego wideo.

W tym trendzie nie mamy żadnych ograniczeń, a więc możemy mówić wszystko, na przykład nazwę swojej marki (tak jak zrobił to Xbox).

Do tego trendu nie wykorzystujemy żadnego określonego dźwięku.

Trend do wykorzystania w branży:
@kukombo

just realized i haven’t done a transition trend in a whileee ib: @himynamesparis

♬ Beat Automotivo Tan Tan Tan Viral - WZ Beat

[TREND] Door Transition

Lipiec 2022

O co chodzi:

Trend, w którym pokazujemy swoje dwa skrajne oblicza, często ubrane w narrację dobra i zła.

Do nagrania wykorzystujemy framugę od drzwi. Po przejściu na drugą stronę stajemy się uosobieniem naszego alter ego.

Trend wykorzystywany najczęściej przy tiktokach makeup’owych oraz modowych, ale dzięki swojej elastyczności możliwy do użycia w każdej branży.

Wykorzystujemy do tego dźwięk „Beat Automotivo Tan Tan”.

Trend do wykorzystania w branży:
@jeleniewska

Dreams come true🥹🫶🏻 @Selena Gomez 💗 #selenagomez

♬ Celebrate the Good Times - Mason

[TREND] Odliczanie do…

Czerwiec 2022

O co chodzi:

Tworzymy złożony materiał filmowy, by pokazać emocje towarzyszące nam podczas okresu oczekiwania do ważnego dla nas momentu.

Możemy nagrywać z różną częstotliwością – raz dziennie lub co kilka godzin, aż do samego wydarzenia.

Powstaje ciekawy efekt, gdzie obserwujemy zmieniające się reakcje twórcy. Widząc prawdziwe uczucia, takie jak ekscytacja, stres lub nawet strach, czujemy autentyczność materiału i identyfikujemy się z autorem. 

Do tego trendu wykorzystujemy gotowy mix utworów z TikToka.

Trend do wykorzystania w branży:

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.
    ul. Białostocka 22
    03-741 Warszawa

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    0
      0
      Twój koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu