Przejdź do

#Lifestyle - TRENDOMIERZ TIKTOKA

@magdus_gessler

Najczęściej prosicie właśnie o BESOS….powiedzcie czemu habahaha 💋💋💋💋💋💋 #besos #polska #dc #magdagessler

♬ Fame - Irene Cara

[TREND] I’m gonna live forever

Maj 2022

Trend polegający na przedstawieniu frazy, którą słyszymy cały czas.

Pytanie lub stwierdzenie, z którym spotykamy się na co dzień, a nawet kilka razy dziennie.

Często zależne od tego, czym zajmujemy się w życiu.

Za każdym razem, gdy usłyszymy tę frazę, to nasze życie wydłuża się o 5 minut, co prowadzi do nieśmiertelności.

Wykorzystujemy do tego trendu dźwięk, I’m gonna live forever

Trend do wykorzystania w branży:

[TREND] Rzeczy, które słyszę jako…

Maj 2022

Trend, który został przeprowadzony przez każdą branżę.

Pokazuje stereotypowe pytania na konkretne tematy.

Często nawiązuje do stanowisk pracy lub konkretnych elementów wyglądu.

Dobrą stroną tego trendu jest to, że często porusza też poważne tematy, o których normalnie się nie mówi.

Innymi słowy przełamuje tematy tabu.

Również buduje świadomość ludzi.

Wykorzystujemy do tego trendu dźwięk, „Alexis Jordan – Happiness”

Trend do wykorzystania w branży:
@kukombo

just realized i haven’t done a transition trend in a whileee ib: @himynamesparis

♬ Beat Automotivo Tan Tan Tan Viral - WZ Beat

[TREND]Door Transition

Lipiec 2022

Trend, który wykorzystuje przejście montażowe przy pomocy drzwi.

Mamy jedną i drugą stronę drzwi gdzie są dwie różnie wyglądające osoby.

Pokazujemy dwie skrajne strony, często ubierane w narracje dobra i zła.

Bardzo elastyczny trend można go przystosować pod każdą branżę, w zależności jak opiszemy daną historię.

Trend często wykorzystywany przy tik tokach make up’owych oraz odzieżowych.

Wykorzystujemy do tego trendu dźwięk, „Beat Automotivo Tan Tan”

Trend do wykorzystania w branży:

[TREND] Plot Twist

Czerwiec 2022

Trend Na pokazanie niespodziewanej sytuacji lub wielkiej zmiany.

Marki wykorzystują to do pokazania, jak wiele zmieniło się u nich od początku założenia np. firmy.

Trend jest również wykorzystywany do historii, w których z założenia miało być bardzo dobrze, a wydarzyło się coś złego.

Możemy wykorzystać ten trend do każdej historii, zależy tylko od tego, jak poprowadzimy narracje.

Świetny trend do storytelling’u, jeżeli chcemy ubrać naszą historię w Tiktokowy trend.

Wykorzystujemy do tego trendu dźwięk, Engelbert Humperdinck – A Man Without Love w tiktokowej wersji z przejściem.

Trend do wykorzystania w branży:
@yunabugs

Part 2. I think she brought friends.. #fyp #fy #foryou #dog #dachshund

♬ som original - LORD.xp

[TREND] 2 Perspective Loop

Maj 2022

Trend gdzie przestawiamy dwie perspektywy z kamery.

Wykorzystując dźwięk, który zapętla się i produkując odpowiednie nagranie, tworzymy materiał, który uzyskuje efekt pętli.

Najważniejsze by nie było widać momentu, w którym film się kończy.

Przez to, że filmy na tik toku automatycznie odtwarzają się od początku, możemy uzyskać efekt, w którym widz ogląda materiał kilka razy z rzędu.

Dobrze wykonany materiał sprawia wrażenie tego, że coś jeszcze ma się wydarzyć.

*ten benchmark warto sprawdzić w aplikacji tiktoka*

 

Trend do wykorzystania w branży:
@jeleniewska

Dreams come true🥹🫶🏻 @Selena Gomez 💗 #selenagomez

♬ Celebrate the Good Times - Mason

[TREND] Odliczanie do…

Czerwiec 2022

Bardzo przyjemny do wykonania Trend.

Nagrywamy swoją reakcję na oczekiwanie do jakiegoś dużego wydarzenia.

Możemy nagrywać co kilka godzin lub codziennie aż do samego wydarzenia.

Tworzymy ciekawy efekt, gdzie obserwujemy emocje twórcy.

Widząc prawdziwe emocje twórcy takie jak ekscytacja, stres lub nawet strach czujemy autentyczność takiego materiału.

Trend do wykorzystania w branży:

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.
    ul. Białostocka 22
    03-741 Warszawa

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    0
      0
      Twój koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu