Przejdź do

#kulinaria - TRENDOMIERZ TIKTOKA

[TREND] Kiedy do pokoju wejdzie

Sierpień 2022

O co chodzi:

Trend w formie prostej gry słownej.

Wykorzystujemy imiona i nazwiska znanych osób influencerów, celebrytów i innych twórców. Mogą to być również pseudonimy, czy nazwy firm, które zestawiamy z przeciwieństwem ich znaczenia. Np.: „Świeży, kiedy do pokoju wchodzi nieświeży”.

Na nagraniu przedstawiamy siebie z bardzo zniesmaczoną miną, pokazując, że nie odpowiada nam obecność tej drugiej osoby*.

*oczywiście jest to postać fikcyjna, stworzona na potrzeby naszego wideo

Trend do wykorzystania w branży:

[TREND] Lions, Tigers and Bears

Sierpień 2022

O co chodzi:

W tym trendzie opieramy się na gotowym schemacie, bazującym na dźwięku.

Podążamy ruchem ręki za kolejno wyskakującymi emoji: lwa, tygrysa i niedźwiedzia. Wraz z piosenką mówimy, że nie boimy się ich, ale naszym dużym lękiem jest… (tutaj pokazujemy przykład czegoś, co wywołuje w nas strach).

Wykorzystujemy do tego utwór „Jazmine Sullivan – Lions, Tigers & Bears”.

Trend do wykorzystania w branży:

[TREND] Emoji

Sierpień 2022

O co chodzi:

Trend polegający na wypowiadaniu wybranego słowa lub zdania w nawiązaniu do emoji, które przedstawione są na górze naszego wideo.

W tym trendzie nie mamy żadnych ograniczeń, a więc możemy mówić wszystko, na przykład nazwę swojej marki (tak jak zrobił to Xbox).

Do tego trendu nie wykorzystujemy żadnego określonego dźwięku.

Trend do wykorzystania w branży:

[TREND] Jest 10/10 ale…

Czerwiec 2022

O co chodzi:

Trend, w którym osoby zadają sobie pytania dotyczące oceny kogoś, kto „jest idealny, ale …” (tutaj pada zmienna, mająca wpłynąć na osąd). 

Skala 10/10 dotyczy wyglądu. Osoba pytająca uważa więc, że ktoś jest bardzo atrakcyjny, ale robi coś dziwnego, czy posiada złą cechę. 

Np.: Jest 10/10, ale nie lubi Tears of Joy…

…od razu wiadomo, że 0/10 🙄

Trend bardzo szybko zdobył popularność w Polsce, zarówno wśród zwykłych użytkowników, jak i marek. Poprzez łatwe przystosowanie pod każdy temat może zostać użyty w dowolnej branży. 

Trend do wykorzystania w branży:

[TREND] Plot Twist

Czerwiec 2022

O co chodzi:

Trendu używamy w celu pokazania niespodziewanego zdarzenia lub wielkiej, życiowej zmiany. Często wykorzystywany przez marki, by zobrazować, jak wiele się u nich zmieniło (np. od początku założenia firmy).

Za pomocą tego trendu przedstawiamy również sytuację, która z założenia miała być czymś wspaniałym, a skończyła się wielką klapą. 👎

Świetny motyw do storytellingu, jeśli chcemy ubrać naszą historię w tiktokowy trend. Wydźwięk zależy tylko od tego, jak poprowadzimy narrację.

Korzystamy z dźwięku „Engelbert Humperdinck – A Man Without Love”.

Trend do wykorzystania w branży:

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.
    ul. Białostocka 22
    03-741 Warszawa

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    0
      0
      Twój koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu