Przejdź do

#beauty - TRENDOMIERZ TIKTOKA

[TREND] It’s corn

Wrzesień 2022

O co chodzi:

Trend wziął się z wywiadu z małym chłopcem, który opowiada o tym, jak bardzo lubi kukurydzę. Powstał melodyczny remix tej rozmowy, który szybko został podłapany przez internautów. 

W trendzie w rytm utworu przedstawiamy rzeczy, które uwielbiamy,  równocześnie podmieniając słowa piosenki na wybrane frazy pasujące do treści naszego filmiku. 

Używamy dźwięku „Corn TikTok song remix by schmoyoho”.

Trend do wykorzystania w branży:

[TREND] Kiedy do pokoju wejdzie

Sierpień 2022

O co chodzi:

Trend w formie prostej gry słownej.

Wykorzystujemy imiona i nazwiska znanych osób influencerów, celebrytów i innych twórców. Mogą to być również pseudonimy, czy nazwy firm, które zestawiamy z przeciwieństwem ich znaczenia. Np.: „Świeży, kiedy do pokoju wchodzi nieświeży”.

Na nagraniu przedstawiamy siebie z bardzo zniesmaczoną miną, pokazując, że nie odpowiada nam obecność tej drugiej osoby*.

*oczywiście jest to postać fikcyjna, stworzona na potrzeby naszego wideo

Trend do wykorzystania w branży:
@kukombo

just realized i haven’t done a transition trend in a whileee ib: @himynamesparis

♬ Beat Automotivo Tan Tan Tan Viral - WZ Beat

[TREND] Door Transition

Lipiec 2022

O co chodzi:

Trend, w którym pokazujemy swoje dwa skrajne oblicza, często ubrane w narrację dobra i zła.

Do nagrania wykorzystujemy framugę od drzwi. Po przejściu na drugą stronę stajemy się uosobieniem naszego alter ego.

Trend wykorzystywany najczęściej przy tiktokach makeup’owych oraz modowych, ale dzięki swojej elastyczności możliwy do użycia w każdej branży.

Wykorzystujemy do tego dźwięk „Beat Automotivo Tan Tan”.

Trend do wykorzystania w branży:

[TREND] Jest 10/10 ale…

Czerwiec 2022

O co chodzi:

Trend, w którym osoby zadają sobie pytania dotyczące oceny kogoś, kto „jest idealny, ale …” (tutaj pada zmienna, mająca wpłynąć na osąd). 

Skala 10/10 dotyczy wyglądu. Osoba pytająca uważa więc, że ktoś jest bardzo atrakcyjny, ale robi coś dziwnego, czy posiada złą cechę. 

Np.: Jest 10/10, ale nie lubi Tears of Joy…

…od razu wiadomo, że 0/10 🙄

Trend bardzo szybko zdobył popularność w Polsce, zarówno wśród zwykłych użytkowników, jak i marek. Poprzez łatwe przystosowanie pod każdy temat może zostać użyty w dowolnej branży. 

Trend do wykorzystania w branży:

[TREND] Plot Twist

Czerwiec 2022

O co chodzi:

Trendu używamy w celu pokazania niespodziewanego zdarzenia lub wielkiej, życiowej zmiany. Często wykorzystywany przez marki, by zobrazować, jak wiele się u nich zmieniło (np. od początku założenia firmy).

Za pomocą tego trendu przedstawiamy również sytuację, która z założenia miała być czymś wspaniałym, a skończyła się wielką klapą. 👎

Świetny motyw do storytellingu, jeśli chcemy ubrać naszą historię w tiktokowy trend. Wydźwięk zależy tylko od tego, jak poprowadzimy narrację.

Korzystamy z dźwięku „Engelbert Humperdinck – A Man Without Love”.

Trend do wykorzystania w branży:

Kontakt

    Imię
    Nazwisko
    Adres email
    Opowiedz nam o swoim projekcie

    Tears of Joy Sp. z o.o.
    ul. Białostocka 22
    03-741 Warszawa

    Napisz do nas smile@tearsofjoy.pl

    0
      0
      Twój koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu